חלון ההעברות: אתלטיקו מדריד וסביליה במירוץ אחרי מוראטה

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | Gettyimages

שמועות בחלון ההעברות: מוריניו עשוי להחליף את סולארי, גבריאל ברבוסה הושאל לפלמנגו, פבאר חתם לחמש שנים בבאיירן מינכן ודורטמונד רוצה את תורגן הזאר.

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני מספר ימים, והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.

עדכון –

* ע"פ דיווח אתר GOAL, אתלטיקו מדריד הצטרפה למירוץ אחרי אלברו מוראטה ומעוניינת להשאילו עד סוף העונה. החלוץ הספרדי של צ'לסי הוא אחד המלפפונים החמים בחלון ההעברות של ינואר לאחר שלא הצליח להרשים העונה את מאמנו מאוריציו סארי, ובצ'לסי מוכנים להשאילו לקבוצה שתשלם את מלוא שכרו (140,000 ליש"ט לשבוע). דייגו סימאונה הוא מעריץ גדול של מוראטה, ועקב בעיית הפציעות של דייגו קוסטה, באתלטיקו מתכוונים להילחם על החלוץ, שיערוך פגישות ב48 השעות הקרובות עם קבוצות מספרד. מוקדם יותר השבוע המנהל המקצועי של סביליה, חואקין קפארוס אמר על החלוץ: "אני מאמין שהוא מעוניין להצטרף לסביליה, אבל העסקה מאוד מסובכת." 





בדרך חזרה לספרד. אלברו מוארטה במדי צ'לסי (GETTY)








רשמי

* חלוץ אינטר גבריאל ברבוסה הידוע בכינוי "גאביגול" עבר בהשאלה לשנה לפלמנגו.


#FechadoComOMengãopic.twitter.com/6T0Xxxjeob

— Gabriel Barbosa (@gabigol) January 9, 2019


* כריסטיאן גנאה מגן אתלטיק בילבאו שנחשב לזר הראשון של הקבוצה למרות שהוריו היגרו לחבל הבאסקי כשהיה ילד, הושאל עד סיום העונה לנומנסיה מהליגה השנייה.


* סטיבן זובר שמיעט לקבל דקות בשטוטגרט העונה, חזר להופנהיים בהשאלה.


❗️

Die #TSG leiht Steven #Zuber bis zum Ende der laufenden Saison an den @VfB Stuttgart aus. Eine darüber hinaus gehende Option wurde nicht vereinbart. Der 27 Jahre alte Mittelfeldspieler hat bei "Hoffe" einen noch bis 2020 datierten Vertrag.

https://t.co/SguUM2VGc2pic.twitter.com/rPi21FLVVA

— TSG Hoffenheim (@tsghoffenheim) January 9, 2019


* המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן חסן סליהמיצ'יץ', הודיע כי בנז'מן פבאר חתם לחמש תמורת 35 מיליון יורו. המגן הצרפתי יצטרף ביולי 2019.


️ "Er ist ein junger Spieler, der Weltmeister ist. Wir sind sehr froh und stolz, dass wir einen solchen Spieler für den #FCBayern gewinnen konnten!" pic.twitter.com/XFkTCHSjKg

— FC Bayern München (@FCBayern) January 9, 2019


* ווטפורד השאילה את החלוץ האיטלקי סטפנו אוקאקה לאודינזה עד תום העונה.


DEAL DONE: Watford have loaned striker Stefano Okaka to Udinese until the end of the season. (Source: @Udinese_1896) pic.twitter.com/yzEQnjH2Yh

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) 8 בינואר 2019


* האדרספילד השאילה לאיפסוויץ' מהצ'מפיונשיפ את החלוץ הגרמני קולין קוואנר עד סוף העונה.


New challenge ahead…I'm ready! Excited to join Ipswich Town till the end of the season!

Huddersfield Town will forever be part of my best life experiences! I can't thank every single terrier enough for the support and love you've showed me throughout! Big Col ⚪️ pic.twitter.com/hkpQH7rLAt

— Collin (@CollinQuaner) January 8, 2019


שמועות

* בעיתון ה"סאן" דווח שראשי ריאל מדריד שמודאגים ממצב הקבוצה החלו במו"מ להחתמת ז'וזה מוריניו אחרי שהם פנו לסוכנו ז'ורז' מנדש בבקשה לגשש אצלו שיחזור לברנבאו. הבעיה היא שאם הוא יחזור כעת, מנצ'סטר יונייטד לא תהיה מחויבת לשלם לו את כל 17 מיליון היורו פיצויים וכרגע המיוחד במו"מ עם אנשי אולד טראפורד כדי לסגור על סכום הפצוי המדויק כדי שיוכל להמשיך במשא ומתן עם הבלאנקוס. בעיתון נכתב שבעיקרון מוריניו גם הבהיר לראשי הקבוצה שירצה חיזוק בעמדת הבלם והקישור.


* ברצלונה עוקבת אחרי חוסה לארה שחקן סביליה, בן 18 שכבר שיחק שמונה משחקים בקבוצה הראשונה העונה ומסיים את חוזהו במועדון בסוף העונה. כמה קבוצות נוספות עוקבות אחריו.


* אריק לאמלה הצהיר שכריסטיאן אריקסן לא הולך לשום מקום ובחדר ההלבשה של טוטנהאם מאוד מרוצים ממנו. לדעת הארגנטיני כל עוד הוא נשאר צריך לנצל את יכולתו לזכות בתואר ראשון עם מאוריסיו פוצ'טינו. אתמול פורסם שטוטנהאם דורשת על הדני 250 מיליון יורו.


* איבן מרקנו מגן רומא סירב להצעה של גלאטסראיי לעבור אליה לאחר שהוא רוצה לשחק בליגה יותר בכירה. סביליה ו-ולנסיה מעוניינות בו.



לא עוזב לשום מקום. כריסטיאן אריקסן (Gettyimages)


* פארמה רוצה לרכוש את מרטין קאסרס מלאציו. הפער הכספי בין הצדדים עדיין גדול.


* מהדי בנעטיה לא מרוצה ביובנטוס ואחד מנציגיו שוחח עם המנהל הספורטיבי של יובה פאביו פרטיצ'י.


* אחרי שכריסטיאן פולישיץ' נמכר לצ'לסי תמורת 64 מליון יורו, בורוסיה דורטמונד רוצה להשתמש בכסף שקיבלה כדי להחתים את תורגן הזאר מבורוסיה מנשנגלדבך. לפי הבילד מוליכת הבונדיסליגה מוכנה לשלם 43 מיליון יורו עבור הבלגי, ואם העסקה תצא לפועל זוהי תהיה הרכישה היקרה ביותר בתולדות המועדון.


* ב"מארקה" פורסם שגונסאלו היגוואין הסכים עקרונית להצעת צ'לסי וחזור לשתף פעולה עם מאוריציו סארי שאימן אותו בנאפולי אחרי תקופה מתסכלת במילאן. הוא מושאל מיובנטוס למילאן שיש לה כרגע בעיות כלכליות וייתכן שתסכים לוותר עליו. אלברו מוראטה עשוי לעזוב.


* ב"דיילי מירור" פורסם שצ'לסי רוצה את מאורו איקרדי מאינטר אם עסקת היגוואין לא תצא לפועל. היא מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו העומד על 110 מליון יורו.



צ'לסי מסמנת את מאורו איקרדי (Gettyimages)


* באיירן מנכן הגדילה את ההצעה על קאלום הודסון-אודי הילד של צ'לסי שגילה יכולת מצוינת בהפסד 1:0 מול טוטנהאם. באיירן כבר מוכנה לשלם עליו 35 מיליון ליש"ט. חוזהו של הקשר בן ה-18 מסתיים ב-2020 ובצ'לסי רוצים להחתים אותו על חוזה ארוך טווח.


* ברצלונה נותרה ללא חלוץ מחליף ללואיס סוארס לאחר שהודיעה למוניר אל-חדדי שהוא לא ישחק יותר קבוצה אחרי שסירב להארכת חוזה. העיתון "אס" פרסם שייתכן והחלוץ בן ה-18 של ברצלונה ב' אבל רואיס, יקודם לקבוצה הראשונה. הוא שותף למסע המשחקים של בארסה בקיץ בארה"ב והצטיין במונדיאל עד גיל 17. עד כה כבש רק שני שערים בקבוצה מהליגה השלישית.


* בלם פורטו אדר מיליטאו הברזילאי הוא כרגע המטרה העיקרית לרכש בריאל מדריד. לפי "מארקה" הקבוצה לא תחכה לקיץ בגלל שסעיף השחרור שלו כעת עומד על 42 מיליון יורו ובקיץ יעלה ל-50 מיליון יורו.



באיירן מינכן לא מרפה מקאלום הדסון אודוי (Gettyimages)


* האתר של ג'יאנלוקה די מארציו דיווח שקשר רומא בן ה-22 לורנצו פלגריני מבוקש בפאריס סן ז'רמן שרוצה למצוא מחליף לאדריאן ראביו שיעזוב את הקבוצה. הוא עשוי להגיע בקיץ. גם קרלוס סולר קשר ולנסיה מבוקש באלופת צרפת לפי "ל'אקיפ".


* טוטנהאם ככל הנראה תיפרד בימים הקרובים ממוסא דמבלה. לפי הדיווחים הקבוצה הסכימה להצעת בייג'ין גואן לשלם 10 מיליון יורו על הקשר הבלגי.


* סביליה הוזכרה כמעוניינת במואנס דאבור, אבל היא רוצה את אלברו מוראטה. למרות זאת המנהל הספורטיבי חואקין קאפרוס אמר שרכישת מוראטה תהיה מסובכת מאוד.


* סלאבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב לשעבר שפוטר מפולהאם המועמד המוביל כעת לאמן את סטוק שירדה לצ'מפיונשיפ.


* הקטור הררה קשרה המקסיקני של פורטו, עשוי לעבור למילאן או לרומא אחרי שסירב על הצעה להארכת חוזה בפורטו, כך פורסם ב"גאזטה דלו ספורט". הוא נחשב לסחורה חמה בגלל שיעבור חופשי בקיץ הקרוב.


* בטיס קרובה להחתים מקסיני אחר, דייגו לאינס המשחק כשחקן כנף בקלאב אמריקה. גם אייאקס אמסטרדם רצתה אותו.



חוזר לצ'מפיונשיפ. סלבישה יוקאנוביץ' (Gettyimages)


* אתלטיק בילבאו שאמורה להחתים את פרננדו יורנטה מטוטנהאם רצתה גם להשיב את אנדר הררה, אבל לפי ה"סאן" אולה גונאר סולשיאר שכנע את השחקן להישאר במנצ'סטר יונייטד.


* השוער הוותיק ג'ו הארט המשחק העונה בברנלי, עשוי לעבור לפרסטון נורת' אנד בצ'מפיונשיפ.


* צ'לסי החליטה להחזיר את הקשר שלה לואיס בייקר שהיה מושאל בלידס והוא יעבור לרדינג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי