חלון ההעברות: סוכנו לשעבר של לבנדובסקי גילה לאן הוא רוצה לעבור

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

קוצ'ארסקי שייצג בעבר את החלוץ גילה שדחה הצעות מאנגליה ופ.ס.ז' לטובת ריאל מדריד. וגם: אמרי אמר שארסנל תוכל לצרף שחקנים בהשאלה בלבד, עסקת ראמזי ליובנטוס סגורה, אלגרי מעורר עניין במדריד וביונייטד

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני מספר ימים ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* איבאי גומס, חלוצה בן ה-29 של דפורטיבו אלאבס, חתם באתלטיק בילבאו עד יוני 2022 ללא סעיף שחרור.


Bienvenido @ibaigomez! #AthleticClubpic.twitter.com/jDJ8x7HexT

— Athletic Club (@AthleticClub) January 10, 2019

* ווסטהאם הודיעה רשמית שהחלוץ מרקו ארנאוטוביץ' אינו למכירה. מוקדם יותר פורסם שהפטישים דחו הצעה מקבוצה סינית ששמה לא פורסם. לפי "דיילי מייל" אותה קבוצה רצתה לשלם 35 מיליון ליש"ט על השחקן, והיא הייתה מוכנה לשלם לו שכר ענק של 200 אלף ליש"ט לשבוע. ארנאוטוביץ' מרוויח בווסטהאם חצי מזה ועלה למועדון 22 מיליון ליש"ט. צ'לסי גם שקלה להחתימו בחלון ההעברות הנוכחי.


In response to the statement from the brother and agent of Marko Arnautovic this afternoon, the Club has issued the following: pic.twitter.com/6A2p3glFhg

— West Ham United (@WestHamUtd) January 10, 2019

* קשר צ'לסי לואיס בייקר, שהיה מושאל עד כה ללידס, החליט לעזוב כי לא קיבל מספיק דקות משחק ממאמנו ממרסלו ביילסה, וצ'לסי השאילה אותו לרדינג. אוהדי לידס דווקא הוציאו את המיטב מהעזיבה לאחר שהמאמן רמז שיישאר עוד עונה בקבוצה כשאמר: "ניסיתי לשכנע אותו להישאר ואפילו אמרתי לו שאני רוצה לראות אותו אצלי בסגל גם שנה הבאה".


DEAL DONE: Reading have signed Lewis Baker from Chelsea on loan. (Source: @ReadingFC) pic.twitter.com/VbOdRm4Mxh

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) 9 בינואר 2019


שמועות
* סזארי קוצ'ארסקי, סוכנו לשעבר של רוברט לבנדובסקי, גילה שחלוץ באיירן מינכן דחה הצעות מפאריס סן ז'רמן ומהפרמיירליג בעבר בגלל אורח חייו. עם זאת, גילה קוצ'ארסקי שיש מועדון שהחלוץ תמיד ישקול: "הדלת של מועדוני צמרת פתוחות עבור רוברט, אבל אישתו לא רוצה לעבור לצרפת או לאנגליה. תמיד הייתה אופציה ברורה מאוד לרוברט: ספרד השמשית וריאל מדריד".



לבנדובסקי. השמש חשובה לו (Gettyimages)


* מאמן ארסנל אונאי אמרי אמר במסיבת העיתונאים היום: "אנחנו יכולים לצרף רק שחקנים בהשאלה. המועדון עובד ומעדכן אותי לגבי המצב, אבל כרגע אין לי חדשות. אני לא יודע לגבי מצבו של דניס סוארס, אבל אנחנו יכולים  לצרף רק שחקנים בהשאלה ואני יודע שהמועדון בודק לגבי שחקנים שיוכלו לעזור לנו בתנאים האלה".


* לפי דיווחים באנגליה, ארון ראמזי אמר כן ליובנטוס בנוגע למעבר בקיץ הקרוב, ובשבוע הבא יודיעו שהוא חותם בגברת הזקנה וירוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע. 

 


ארון ראמזי. מתקרב לגברת הזקנה (Gettyimages)


* המנהל הספורטיבי של ולנסיה, מתיאו אלמאני, הודיע שהחלוץ הבלגי מישי בטשואי יסיים את השאלתו בעטלפים ויחזור בקרוב לצ'לסי: "המצב שלו ברור. אנחנו מנהלים מו"מ לעזיבתו עם מספר מועדונים. אני מצפה שהוא יעזוב בשועת או בימים הקרובים".



 

* מנצ'סטר סיטי מחפשת מחליף לפרננדיניו כשהוא לא יכול לשחק וסימנה את קשר ווסטהאם דקלאן רייס בן ה-19, שחתום עד 2024 אצל הפטישים.


* מאוריסיו פוצ'טינו מעוניין לחזק את ההגנה של טוטנהאם. שני מועמדים על הפרק: המגן הימני מאט דוהרטי בן ה-26 מוולבס, ויואכים אנדרסן הבלם הדני של סמפדוריה.


* ב"קוריירה דלו ספורט" פורסם כי העובדה שריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד מתעניינות במסימיליאנו אלגרי תגרום לכך שאם יובנטוס תרצה להאריך את חוזהו, היא תצטרך לשלם מחיר יקר ושכר של 10 מיליון יורו למאמן.



מסימיליאנו אלגרי. יישאר ביובנטוס גם בעונה הבאה? (Gettyimages)



* דייגו סימאונה טען אחרי התיקו 1:1 אתמול (רביעי) של אתלטיקו מדריד עם גי'רונה בגביע המלך, שהוא לא מכחיש ולא מאשר אפשרות שאלברו מוראטה יצטרף לקולצ'ונרוס החודש. "יש שחקנים שיגיעו ויש שחקנים שיימכרו עד סוף החודש", הודה המאמן.


* קשר ריבר פלייט אסקיאל פלאסיוס, שאמור להצטרף לריאל מדריד, התראיין ל"אולה" ואמר שהחלום שלו לשחק לצידם של טוני קרוס ולוקה מודריץ'. בשלב זה הוא כנראה יעבור לריאל מדריד רק ביוני ולא בינואר כפי שקיוו בבלאנקוס.


* פיורנטינה אמרה לא למנצ'סטר יונייטד שרצתה לרכוש החודש את הבלם שלה ניקולה מילינקוביץ' שמחירו נאמד בכ-50 מיליון ליש"ט.


* חלוץ גנואה כריסטיאן קואמה, נמצא בדרך לנאפולי. לפי הדיווחים ב"קאלצ'ו מרקטו" שני הצדדים הגיעו לסיכום על רכישת החלוץ בן ה-21 שכבש שלושה שערים ובישל עוד שלושה בסרייה A.


* לפי התקשורת האיטלקית, פאריס סן ז'רמן מחפשת קשר מרכזי ואלן מרקז מנאפולי הוא המטרה העיקרית של הקבוצה. הברזילאי, המשחק עונה רביעית במועדון נחשב לשחקן הרכב. שחקן נוסף אפשרי מבחינת הצרפתים הוא ראג'ה נאינגולן קשר אינטר.


* סביליה שמתעניינת באריק באיי בלם מנצ'סטר יונייטד, עשויה להסתפק במקסימיליאן וובר בלמה האוסטרי בן ה-20 של אייאקס אמסטרדם.


* פפ גווארדיולה לא מוותר על וינסנט קומפני הוותיק, ואחרי 11 שנים במועדון, הוא רוצה להאריך את חוזהו של הבלם בן ה-32 במנצ'סטר סיטי.



וינסנט קומפני. גווארדיולה רוצה שימשיך בסיטי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי