סולשיאר: "יש סיבה שרוצים להביא את פוצ'טינו ליונייטד"

אולה גונאר סולשיאר, מאוריסיו פוצ'טינו
אולה גונאר סולשיאר, מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

רגע לפני המשחק נגד טוטנהאם בראשון (18:15, ספורט2), הנורבגי החמיא לארגנטינאי שעשוי לרשת אותו בתום העונה. לקראת המשחק אמר: "הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו לא משחקים יותר עם פחד"

(גודל טקסט)
אולה גונאר סולשיאר רשם עד כה את הפתיחה הכי טובה בתולדות מנצ'סטר יונייטד, כשהשתווה למנג'ר האגדי מאט באזבי עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים. המבחן הגדול הראשון של הנורבגי יהיה ביום ראשון באצטדיון וומבלי נגד טוטנהאם (18:15, שידור ישיר בספורט2), אותה השדים האדומים לא ניצחו בליגה מאז שסר אלכס פרגוסון עזב את המועדון. הקבוצה חזרה ממחנה אימונים קצר בדובאי וסולשיאר שוחח עם עיתונאים וגילה שאם לא ימונה לתפקיד המנג'ר הקבוע, הוא תומך בבחירתו של מאוריסיו פוצ'טינו נגדו ישחק ביום ראשון.


יונייטד החלה כבר בהכנות למשחק המסקרן בין שתיים מהקבוצות החמות של הליגה ביום ראשון. סולשיאר אמר לכתבים שהוא מבין למה פוצ'טינו עלול לשבור את ליבו ולקחת לו את התפקיד בקיץ הקרוב. הארגנטינאי עדיין נחשב למועמד מוביל ברשימת המנג'רים שמבוקשים בשדים האדומים, אבל גם בהנהלת הקבוצה יודעים שיהיה קשה מאוד להחתים אותו ויו"ר טוטנהאם דניאל לוי הבהיר שידרוש פיצוי בגובה 45 מיליון ליש"ט. לפי פרסומים אחרים, יונייטד כבר הסכימה לשלם 34 מיליון ליש"ט אם מנג'ר התרנגולים יסכים להגיע.


"הוא עשה עבודה מצוינת בטוטנהאם", החמיא סולשיאר. "יש סיבה טובה לספקולציות שרוצים להביא אותו לאולד טראפורד כי הוא הוכיח את עצמו, אבל זה לא התפקיד שלי לדרג את המנג'רים שמועמדים לקחת לי את הג'וב. הפוקוס שלי צריך להיות כאן ועכשיו על הקבוצה שלי ועליי". במקביל, הנהלת הקבוצה לא מתעלמת מהעבודה הטובה של סולשיאר עד כה ולפי מספר דיווחים, השחקנים ביקשו להשאיר את הנורבגי בתפקיד באופן קבוע.


United haven't won against Spurs in the league since Ferguson left, Solskjaer could do with taking some advice from his former manager #mufchttps://t.co/fla4LZxCJb

— Man United News (@ManUtdMEN) 11 בינואר 2019

במידה שינצח, סולשיאר ירשום שיא חדש של ניצחונות רצופים ביונייטד, אבל זה כלל לא הולך להיות קל עבורו. המנג'ר הזמני אמר לקראת המשחק נגד טוטנהאם: "הם אחת הקבוצות הטובות בליגה ואנחנו צריכים להיות מודעים לחוזקות שלהם. פרגוסון לימד אותי שאנחנו תמיד צריכים לתקוף את היריבות ולא משנה מי משחק נגדנו. זה הכוח שלנו למעשה. היו לנו עד כה מבחנים לא קלים כמו ניוקאסל בחוץ. כשהייתי שחקן אף פעם לא אהבתי לשחק שם. גם אם הקבוצה כיום לא בשיאה, נגד טוטנהאם זה יהיה משחק אחר לחלוטין. כל משחק עבורנו הוא מבחן, אבל אם אנחנו רוצים להצליח נגד הגדולות, חייבים גם לנצח אותן. הדבר הכי חשוב עבורנו הוא שאנחנו לא משחקים יותר עם פחד".


החדשות הטובות הן שפול פוגבה, שהגיע באמצע מחנה האימונים בדובאי אחרי שנפגע מכניסה של ג'ונג'ו שלבי במשחק נגד ניוקאסל, יהיה כשיר למשחק. לוק שואו אמר אחרי נחיתת יונייטד: "היו לנו ארבעה ימים של אימונים במזג אוויר נפלא. הבחורים נהנו ממנו. די נהננו לעבוד קשה. ההרגשה היא שאחרי כל משחק וכל אימון אנחנו מבינים יותר מה הבוס רוצה מאיתנו".



סולשיאר עם פוצ'טינו. היריב בראשון יהיה היורש בתום העונה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי