טוטנהאם דורשת מריאל מדריד 350 מיליון יורו על הארי קיין

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

בספרד פורסם שאלופת אירופה, שנואשת לחזק את החוד פנתה לתרנגולים לפני חג המולד כדי לשמוע מה תג המחיר של החלוץ, וקיבלה את התשובה המרתיעה. המשך העונה של שתי הקבוצות עשוי לשנות את התמונה

(גודל טקסט)
נראה שצירוף הארי קיין יהיה עבור ריאל מדריד משימה קשה הרבה יותר ממש שציפתה. בעיתון "אס" פורסם הבוקר שהחלוץ האנגלי של טוטנהאם סומן כמועמד הראשי לחיזור החוד של אלופת אירופה, שראשיה עדיין מחפשים יורש אמיתי לכריסטיאנו רונאלדו. לפי הדיווח, ראשי "לוס בלאנקוס" פנו ליו"ר התרנגולים דניאל טוטנהאם ושאלו לגבי עלות צירופו של החלוץ, וקיבלו תשובה מרתיעה בדמות 350 מיליון מיליון יורו, 128 מיליון יורו יותר מאשר ההעברה היקרה בהיסטוריה של ניימאר לפאריס סן ז'רמן (222 מיליון יורו).


הפנייה של ריאל מדריד נעשתה לפני חג המולד במטרה להתחיל את המו"מ בחודשים הקרובים לקראת קיץ 2019, אז יהיה קיין בן 26 ובהתחשב בגילו ויכולתו, אין ספק שקפטן נבחרת אנגליה הוא המועמד המושלם לחיזוק ההתקפה של הבלאנקוס ומועדף על מכונות שערים כמו רוברט לבנדובסקי בן ה-30 או אדינסון קאבני שיהיה בן 32 בחודש הבא. העונה כבש כוכב טוטנהאם 20 שערים ב-30 משחקים ובסך הכל מצא את הרשת 160 פעמים ב-243 הופעות במדי הספרס. בנבחרת שלושת האריות רשם החלוץ עד כה 25 כיבושים ב-30 משחקים והיה מלך השערים של המונדיאל האחרון ברוסיה.


עוד נכתב שהסכום המופרך אותו דורשת טוטנהאם נובע מהעברת ניימאר ששינתה לחלוטין את החוקים בחלון ההעברות ומהצורך הנואש של ריאל מדריד לחזק את ההתקפה אחרי עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו, שהשאיר אחריו בור של כ-50 שערים בעונה. לשם השוואה, הכובש המצטיין של הקבוצה בליגה הוא קארים בנזמה עם שבעה שערים, כשלעומתו ראול דה תומאס המושאל מהבלאנקוס לראיו וייקאנו הגיע העונה לשמונה שערי ליגה אחרי השלושער אמש לרשתה של סלטה ויגו.



קיין. בדרך להיות ההעברה היקרה בהיסטוריה? (Gettyimages)


דניאל לוי ידוע כטיפוס קשוח במיוחד בניהול מו"מ וכבר עשה לנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס חיים קשים במכירתם של לוקה מודריץ' (35 מיליון יורו) ושל גארת' בייל (סכום שיא של 101 מיליון יורו), כשבנוסף פורסם לאחרונה שהוא דורש 250 מיליון יורו על כריסטיאן אריקסן. לוי נאלץ לגייס יותר מ-900 מיליון ליש"ט לבניית האצטדיון החדש של הספרס ויודע שהוא צריך להחזיר חלק מהכסף, כך שלא תהיה לו ברירה אלא למכור שחקן או שניים.


קיין מזוהה מאוד עם המועדון ולא היה רוצה לעזוב כל עוד הקבוצה לא נכנסה לאיצטדיון החדש. הוא הצהיר לא אחת הוא רוצה לזכות עם טוטנהאם בתארים גדולים לפני שיחשוב על עזיבה וגם לא אכפת לו להישאר בה לאורך כל הקריירה. עם זאת, הדבר הזה יכול להשתנות במקרה שהקבוצה תמשיך לא לזכות בתארים או במקרה שהמנג'ר מאוריסיו מאוריסיו פוצ'טינו יעזוב, כשבין השאר הוא מועמד להגיע לריאל מדריד בקיץ הקרוב. אפשר לראות עד כמה הקשר בין קיין לפוצ'טינו הדוק אחרי שיחד עם יונג-מין סון הדרום קוראיני, הפריעו השניים במהלך ראיון של הארגנטינאי והשלושה החליפו חיבוקים.


Tottenham Hotspur striker Harry Kane and forward Heung-Min Son interrupt Sky Sports reporter Geoff Shreeves when he attempts to turn the topic to Man Utd in an interview with Spurs boss Mauricio Pochettino.

Superb work lads.

[@SoccerAM]#THFC#COYSpic.twitter.com/HFbJSZy43n

— Last Word On Spurs (@LastWordOnSpurs) 11 בינואר 2019

כך או אחרת, שני הצדדים מוכנים לחכות. זכייה של ריאל מדריד בתואר כלשהו עשויה להוריד את הלחץ ואת הצורך להוציא סכומי עתק על רכש, כשבצד השני טוטנהאם רוצה להיכנס לאיצטדיון החדש ולראות מה הלאה. חוזהו של קיין שודרג לאחרונה והוכפל ליותר מ-200 אחף ליש"ט בשבוע וכנראה שעומד להיות קיץ חם בשתי הקבוצות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי