חלון ההעברות: פיליפה קוטיניו עשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

ברצלונה מוכנה למכור את הברזילאי תמורת הסכום המתאים, ולא מוותרת על וויליאן. וגם: בטוטנהאם לא סוגרים את הדלת לפוצ'טינו, ביילסה רוצה את שוער ריאל מדריד ואביו של ניימאר מכחיש את השמועות על בארסה

קבוצות: לידס יונייטד
(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נפתח לפני מספר ימים ויסתיים בסוף החודש, והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* סביליה הודיעה שהגיעה להסכם על צירופו של הבלם האוסטרי מקסימיליאן וובר תמורת 11 מיליון יורו.


Principio de acuerdo con el @AFCAjax para el traspaso de Maximilian Wöber.

Toda la información ➡ https://t.co/NaNmQx7o0a#vamosmisevillapic.twitter.com/FkeWc6no8P

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) January 11, 2019



* חלוץ לאציו הצעיר אלסנדרו רוסי האריך חוזהו בקבוצה עד 2022.

✍️ Prolungato il contratto economico del calciatore Alessandro #Rossi sino al 30.06.2022

https://t.co/YQttEwV5p0pic.twitter.com/hlDaEZHJBV

— S.S.Lazio (@OfficialSSLazio) January 11, 2019

שמועות
* בעיתון "סאן" פורסם שהיו"ר של טוטנהאם דניאל לוי נחוש להשאיר את מאוריסיו פוצ'טינו כמנג'ר הקבוצה ולא יסכים גם לפיצויים של 50 מיליון ליש"ט כדי שיעבור למנצ'סטר יונייטד.


* לפי "קאלצ'ומרקטו" האיטלקי ברצלונה תהיה מוכנה למכור את פיליפה קוטיניו למנצ'סטר יונייטד בסכום המתאים. ב"לונדון איבנינג סטנדרד" פורסם שבארסה לא ויתרה על וויליאן ואחרי הצעה הראשונה שנדחתה, תגיש אחת נוספת.


* אביו של ניימאר טוען שהידיעה על כך שהתקשר חמש פעמים לברצלונה להחזיר בנו למועדון היא שקר גמור והמצאה של התקשורת, יחד עם זאת ניימאר האב עצמו לא ידוע כאמין במיוחד.



ניימאר האב מכחיש את השמועות (Gettyimages)


* ב"בילד" פורסם שבורוסיה דורטמונד רוצה את בלמה בן ה-19 של בוקה ג'וניורס לאונרדו באלרדי, שמחירו עומד על 16 מיליון יורו.


* מוליכת הצ'מפיונשיפ לידס יונייטד רוצה שוער נוסף שיתחרה על המקום בין הקורות עם ביילי פיקוק-פארל הצעיר והיא הציעה לקיקו קאסייה, שהפך העונה לשוער השלישי בריאל מדריד, לעבור לשורותיה ולפי "סקיי ספורט" כבר מתנהל מו"מ בין הצדדים. הספרדי עשוי להסכים בהנחה שיוכל לשחק שנה הבאה בפרמיירליג. שנה שעברה רשם השוער 17 משחקים במדי ריאל מדריד כולל בהפסד 3:1 לטוטנהאם, אך העונה לא שיקח אפילו דקה אחת.


* צ'לסי מנסה לגנוב את אדריאן ראביו מברצלונה, שכבר סיכמה את כל תנאיו של הקשר. במקביל רוצים בבלוז לסגור את העברתם של שני שחקנים – לאנדרו פארדס מזניט וניקולו בארלה מקליארי. פארדס מיועד להיות המחליף של ססק פברגאס שחתם אתמול רשמית במונאקו.


* ברצלונה מחפשת חלוץ 9 כשהשמות שהוזכרו הם של וויסאם בן יידר ואנדרה סילבה מסביליה, כשהאחרון מושאל ממילאן. בקטלוניה מחפשים שחקן שיתפוס את מקומו של מוניר אל חדאדי, שעבר אתמול בעצמו לקבוצה האנדלוסית.


* מונאקו ממשיכה במסע החיזוק הנואש שלה ובצרפת מדווחים שהיא נחושה להחתים גם את פרנסיס קמאנו, חלוצה המצוין של בורדו שכבש העונה 11 שערים בכל המסגרות. בורדו מצידה לא תמכור אותו בפחות מ-25 מיליון יורו.


* ג'אנלוקה די מארציו מדווח שפיורנטינה מעוניינת להחתים את פדרו אוביאנג, קשרה של ווסטהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי