אמרי: "אנחנו מפסידים ומנצחים כקבוצה. אוזיל לא למכירה"

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyimages

ארסנל נכנעה 1:0 בחוץ מול ווסטהאם, התקשורת בממלכה הבריטית סוערת בעקבות הדחתו של הקשר מהסגל

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

ארסנל נחלה היום (שבת) הפסד ראשון לווסטהאם מאז 2006, ולא הצליחה לכבוש במשחק ליגה לראשונה מאז ה-12 באוגוסט, אז הפסידה למנצ'סטר סיטי במשחק פתיחת העונה. התותחנים עלולים להצטער על ההפסד כבר בהמשך הערב, בידיעה שניצחון של צ'לסי יגדיל את הפער מהמקום ה-4 לשש נקודות, וניצחון של מנצ'סטר יונייטד על טוטנהאם ישווה את מאזן הנקודות של שתי הקבוצות.

אך החדשות הגדולות מגיעות דווקא ממי שלא שותף במשחק. למרות שהחלים מפציעה בברך והתאמן באופן מלא כל השבוע, מסוט אוזיל נשאר מחוץ לסגל ארסנל ועל פי אונאי אמרי, הסיבות הן מקצועיות בלבד. לאחר המשחק, אמרי דחה את הטענה שהפליימייקר הגרמני לא שותף בעקבות הפציעה בברך, שגרמה לו להיעדר משלושה המשחקים האחרונים. "אני החלטתי מי השחקנים המתאימים ביותר מבחינה טקטית למשחק. אנחנו מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה. אף שחקן לא למכירה".

כשנשאל על הכשירות של אוזיל אמר אמרי: "הוא התאמן כל השבוע. כמו שאמרתי, אנחנו מנצחים ומפסידים כקבוצה, והוא חלק מהקבוצה. היום הייתה ההחלטה לעלות עם שחקנים אחרים".

בממלכה מעלים סימני שאלה לגבי עתידו של אוזיל בן ה-30, לאחר שנותר מחוץ לסגל ולא בפעם הראשונה העונה. גם ארון ראמזי, הקשר הוולשי הוותיק של הקבוצה בדרך החוצה, ועל פי הדיווחים בממלכה כבר סגר את תנאיו ביובנטוס, אליה יעבור בהעברה חופשית בסיום העונה. 


אונאי אמרי: "אף שחקן לא למכירה" (GETTY IMAGES)

בפן המקצועי, ארסנל המשיכה עם היכולת החלשה במשחקי החוץ שלה העונה, ורשמה משחק חוץ חמישה ברציפות בליגה האנגלית ללא ניצחון. "זה מאכזב ומדאיג. אנחנו צריכים להיות תחרותיים בבית ובחוץ. במשחקי חוץ אנחנו לא משיגים את התוצאה שאנחנו רוצים" אמר אמרי על קבוצתו בסיום המשחק. "היינו צריכים לעשות הרבה יותר היום. אם נהיה טובים יותר לאורך כל ה90 דקות, ברמת האיכות והתחרותיות, אנחנו גם נשיג את הנקודות."

למרות ההפסד, בארסנל לא מתכננים שינויים בחודש ינואר. "יש לנו שחקנים טובים, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולבנות ביטחון. המועדון עובד ואני שמח עם הסגל הנוכחי שלנו. זאת תוצאה רעה אבל אנחנו נמשיך בדרך שלנו."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי