סארי דורש מחליף לפברגאס, האדסון-אודוי רוצה לעזוב

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

למרות הניצחון על ניוקאסל, המנג'ר רוצה לצרף שחקן שיתחלק בדקות עם ז'ורז'יניו. הקשר בן ה-18 לא מרוצה מכך ששיחק רק 52 דקות בליגה העונה ועשוי לעבור לבאיירן.

(גודל טקסט)

צ'לסי ניצחה אתמול (שבת) בסטמפורד ברידג' את ניוקאסל 1:2 וחיזקה את מעמדה בין ארבע הגדולות בפרמיירליג, למרות שלא מדובר היה במשחק גדול נגד קבוצה שירדה מתחת לקו האדום. הבלוז הפסידו רק במשחק אחד מ-12 בבית העונה ואילו ניוקאסל שליקטה רק 18 נקודות כבר עם המאזן הכי גרוע בליגה מאז עונת 1988/89. אדן הזאר שבישל פעם עשירית העונה הוא השחקן השני בחמש הליגות הבכירות באירופה שיש לו מספרים דו ספרתיים בכיבוש שערים ובישולים. הוא בישל 10 וכבש 10. רק ליאו מסי מקדים אותו עם 16 שערים ו-10 בישולים.

ב"סאנדיי מירור" נכתב שאם מישהו בבלוז חשב שמכירת וויליאן יכולה להיות רעיון לא רע כדי להביא שחקן אחר במקומו, אולי כדאי שיחשוב פעמיים אחרי השער המצוין שלו שהביא לצ'לסי שלוש נקודות: "בדקה ה-57, במצב בו צ'לסי לא יצרה יותר מדי הזדמנויות, רגע קסום אחד של וויליאן הביא לה ניצחון חשוב. צ'לסי רוצה עליו 30 מיליון ליש"ט וזה סכום לא רע על שחקן בן 30 שיש לו עוד 18 חודשים בחוזה, אבל מצד שני לא רבים יכולים לעשות את מה שעשה". מוקדם יותר במשחק נרשם עוד רגע גאוני של שחקן ברזילאי, דויד לואיז, ששלח כדור מ-50 מטרים לפדרו שסיים את המהלך בשער יתרון 0:1.

המנג'ר מאוריציו סארי התלונן אחרי המשחק כי הוא חייב שחקן נוסף בתפקיד של ז'ורז'יניו אחרי שססק פברגאס עזב למונאקו. הברזילאי-איטלקי מסר הרבה כדורים, אבל התקשה למסור כדורים מתוחכמים יותר. אוהדי צ'לסי לא אהבו חלק מהפעולות שלו והמאמן הודה שלפעמים היו לו בעיות, אך הוסיף: "הסתכלתי על הספסל ולא ראיתי שחקן אחד שיכול להחליף אותו. אם פברגאס היה, הייתי מכניס אותו. אני חייב שחקן נוסף שיוכל להחליף אותו".

נכון לעכשיו, צ'לסי לא ממהרת להחתים את ניקולו בארלה או לאונרדו פארדס אותם רוצה סארי. "אין לי מושג מתי המחליף הזה יגיע והמועדון מודאג. מה שבטוח זה המועדון צריך להחליט ואני לא יכול לעשות זאת", אמר סארי והתייחס גם לבעיות בהתקפה: "בחמשת המשחקים האחרונים היו לנו בעיות לכבוש. כבשנו אחרי תשע דקות והקבוצה חשבה שקל לנצח במשחק הזה והפסיקה לשחק. אני חושב שצריך לשפר את המנטליות שלנו. סך הכל הגבנו טוב אחרי ההפסד לטוטנהאם בחצי גמר גביע הליגה".


סארי. רוצה עוד קשר (Gettyimages)

בעיה נוספת של צ'לסי היא בנוגע לקשר בן ה-18 שלה, קאלום האדסון-אודוי, אותו סארי העדיף להשאיר אתמול על הספסל אחרי ששיחק בהרכב פעמיים ואם לשחקן היו מחשבות להפוך לשחקן הרכב קבוע בקבוצה, המציאות טפחה על פניו. המנג'ר האיטלקי טען שהוא מוכן לתת לכישרון הצעיר יותר דקות בהרכב, אבל אחרי אתמול האדסון-אודוי דורש לעזוב ומאוכזב לחלוטין מהיחס אליו כשמקורבים אליו אמרו ל"סאנדיי מירור" שהוא לא ירצה לעזוב אם יקבל הבטחה שיהיה שחקן הרכב: "אם ההחלטה היא בין שחקן הרכב בסטמפורד ברידג' או באליאנץ ארנה, הוא יעדיף את הבלוז".

צ'לסי דחתה ארבע הצעות על האדסון-אודוי, אבל העמידה את תג המחיר שלו על 40 מיליון ליש"ט ואם הוא יעזוב לבאיירן מינכן זה יהיה כשהוא לא פתח באף משחק ושיחק רק 52 דקות בפרמיירליג. אוהדי צ'לסי צעקו לעברו שנכנס אתמול כמחליף: "אנחנו רוצים שתישאר", אבל המדיניות של צ'לסי כלפי הצעירים כנראה לא תשתנה בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי