צפו בתקציר: סיטי ניצחה את וולבס 0:3 והתקרבה לליברפול

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | AFP

אלופת אנגליה שמרה על פער של ארבע נקודות ממוליכת הפרמיירליג כשהביסה את העולה החדשה באיתיחד עם צמד של ז'סוס (10, 40) וקודי שהבקיע שער עצמי (78). בולי הורחק בדקה ה-19

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)
המחזור ה-22 בפרמיירליג ננעל הערב (שני), כשמנצ'סטר סיטי ניצחה באיתיחד 0:3 את וולבס, ונשארה קרובה למוליכת הטבלה ליברפול, שמקדימה אותה בארבע נקודות. 


שחקניו של פפ גווארדיולה ידעו שכל תוצאה פרט לניצחון תגדיל את הפער ממוליכת הטבלה ליברפול, אותה הם ניצחו במחזור שעבר 1:2. דויד סילבה עלה להופעתו ה-371 במדים התכולים והפך לשיאן ההופעות במועדון, גבריאל ז'סוס כבש צמד ודאג שהקרב על האליפות יישאר פתוח.


בצד השני, העולה החדשה הגיעה אחרי שהדיחה את ליברפול מהגביע האנגלי כשגברה עליה 1:2. הזאבים לא הצליחו לשחזר את היכולת הטובה מול האלופה מהסיבוב הקודם והתרסקו באיתיחד עם הפסד שני רצוף בליגה. וולבס תצטרך להרים את הראש, כשבשבת לסטר תגיע למשחק נגדה במוליניו.



גבריאל ז'סוס חוגג צמד (AFP)


הרכבים
מנצ'סטר סיטי:
אדרסון, קייל ווקר, ג'ון סטונס, איימריק לאפורט, דנילו, פרננדיניו, ברנרדו סילבה, דויד סילבה, ראחים סטרלינג, לירוי סאנה, גבריאל ז'סוס


וולבס: רוי פטריסיו, ראיין בנט, קונור קודי, ווילי בולי, מאט דוהרטי, ליאנדר דדונקר, רובן נבס, ג'וני קסטרו, ז'ואאו מוטיניו, דיוגו ז'וטה, ראול חימנס. 


מהלך המשחק

בדקה ה-10 כדור עומק של איימריק לאפורט הגיע ללירוי סאנה. הגרמני פרץ באגף שמאל ושלח כדור רוחב לגבריאל ז'סוס, שהכניע בקלות את רוי פטריסיו מקרוב כדי לקבוע 0:1 למארחת. הצרות של וולבס המשיכו כשבדקה ה-19 הורחק הבלם ווילי בולי לאחר תיקול גס. בדקה ה-40 הוכפל היתרון של סיטי מרגליו של ז'סוס שדייק מהנקודה הלבנה והשלים צמד, אחרי ספק צלילה של ראחים סטרלינג ברחבה. 0:2 תוצאת מחצית.

השער השלישי הגיע בדקה ה-78 כשקרן קצרה משמאל הגיעה לקווין דה בריינה והבלגי שעלה מהספסל הגביה את הכדור נהדר לרחבה וקונור קודי, שרק ניסה להרחיק, דחק בנגיעה את הכדור לשער של קבוצתו כדי לקבוע 0:3 לאלופה. תוצאה שנשארה עד לסיום.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי