עוד מכה קשה לטוטנהאם: דלה עלי ייעדר כחודש

דלה עלי
דלה עלי | AFP

אחרי פציעותיהם של קיין, לוקאס מורה וסיסוקו, מכירת דמבלה לסין ויציאת סון לאליפות אסיה, התרנגולים איבדו גם את קשר הנבחרת שנפגע בהאמסטרינג

(גודל טקסט)
המכות נוחתות על טוטנהאם אחת אחרי השנייה. אחרי שהארי קיין נפצע וייעדר לפחות בחודש הקרוב, יונג מין סון נמצא עם נבחרת דרום קוריאה באליפות אסיה, מוסא דמבלה רק נמכר לגוואנגז'ו ר.פ וגם לוקאס מורה ומוסא סיסוקו הפצועים עדיין טרם שבו לאימונים, הערב (שלישי) אישרו רשמית התרנגולים שגם דלה עלי, שנפצע בשלהי המחצית השנייה ב-1:2 הדרמטי על פולהאם, נפצע בהאמסטרינג וישוב לפי ההערכה בתחילת חודש מארס.


המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו גם כך צריך להסתדר במשחקים הקרובים ללא סון וקיין, שני הכוכבים הגדולים שלו בהתקפה, אבל כעת גם קשר נבחרת אנגליה פצוע ומתחזקת האפשרות שהקבוצה תנסה לרכוש בינואר חלוץ, מכיוון שהאופציה היחידה היא פרננדו יורנטה שגם כך מיעט לשחק העונה וכשפתח שלשום היה חלש מאוד ואפילו כבש שער עצמי.


עלי סובל מבעיות בהאמסטרינג לכל אורך העונה ובמועדון אישרו לא פעם שהוא משחק עם כאבים, אבל דווקא במחזור האחרון, כששם גוף במטרה שהכדור ייצא לחוץ ויישאר של קבוצתו, ביצע תנועה לא טובה והתבשר כי ייעדר חודש. כמו קיין ושאר הנעדרים, עלי יחמיץ את חצי גמר גביע הליגה נגד צ'לסי ביום חמישי, את משחק הגביע ביום ראשון נגד קריסטל פאלאס, את מחזור הפרמיירליג בעוד שמונה ימים נגד ווטפורד וכן את משחקי הבית מול ניוקאסל ולסטר.


Following scans and clinical assessment, we can confirm that @dele_official has suffered a hamstring strain, sustained during Sunday's match.

Dele will now undergo a period of rehabilitation with our medical staff, with the expectation of returning to training in early March. pic.twitter.com/BalHwgBFHZ

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) January 22, 2019


כמובן שעלי יחמיץ גם את משחק שמינית גמר ליגת האלופות נגד דורטמונד ב-13.2, משחק שייערך בוומבלי כשלגומלין בתחילת מארס הוא נמצא בספק, כמו גם קיין. הוא יחמיץ גם את המשחק בברנלי (23.2) ובספק למשחק בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי במסגרת הפרמיירליג בסוף פברואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי