חלון ההעברות: מריו באלוטלי חתם במארסיי

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | Gettyimages

האיטלקי עזב את ניס ויחזק את החלק ההתקפי של רודי גרסיה, באנגליה פורסם שמנצ'סטר סיטי וריאל מדריד יהיו מוכנות לשלם 90 מיליון ליש"ט על דיבאלה, וגם: מונצ'י מבוקש בלונדון, ודורטמונד מצאה מחליף לפולישיץ'

קבוצות: מילאן רומא
(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי מגיע לישורת האחרונה, והתקשורת העולמית רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* חלוץ ניס בשנתיים וחצי האחרונות, מריו באלוטלי בן ה-28, חתם במארסיי. האיטלקי עבר לקבוצתו של רודי גרסיה ללא תמורה.


Level completed ✅ #OMnationpic.twitter.com/ghGXUsvMFX

— Olympique de Marseille (@OM_Officiel) January 23, 2019


* רד בול לייפציג שוב העבירה לשורותיה שחקן מרד בול זלצבורג האוסטרית, הפעם זהו שחקן נבחרת אוסטריה הצעירה האנס וולף בן ה-19.


Hannes #Wolf: "Für mich war es persönlich wichtig, meinen weiteren sportlichen Weg frühzeitig zu kennen. Dadurch ist es für mich auch einfacher, mich auf meine aktuellen Aufgaben beim FC Red Bull Salzburg zu konzentrieren." pic.twitter.com/cMAJARg20y

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) January 23, 2019


* רדינג צירפה בהשאלה מארסנל את השוער אמיליאנו מרטינס.


#WelcomeMartínez

— Reading FC (@ReadingFC) January 23, 2019


שמועות
המגן השמאלי של מונאקו לירוי אבנדה בן 18 יעבור למילאן ויחתום ל-4.5 שנים. בשורות הרוסונרי צפוי לחתום ביממה הקרובה גם קשישטוף פיונטק, החלוץ הפולני של גנואה שעובר בדיקות רפואיות ויירכש עבור 35 מיליון יורו כחלק מהעסקה שבה גונסאלו היגוואין יעבור לצ'לסי, הארגנטיני כבר נחת בלונדון לצורך השלמת העסקה, ואלברו מוראטה יושאל מהבלוז לאתלטיקו מדריד.


אידריסה גייה, קשר אברטון, עשוי לעזוב לפאריס סן ז'רמן לפי "ל'אקיפ". הקבוצה אמורה לשלם עליו 25 מיליון יורו והוא יחתום עד 2022. בנוסף, "רדיו מונטה קרלו" דיווח שפ.ס.ז' עשויה לצרף קשר מרכז שדה אחר, רנאטו סאנצ'ס מבאיירן מינכן, אך ב"סקיי" נטען מנגד כי בשלב זה הפערים הגדולים וספק אם הפורטוגלי יעבור לעיר האורות.



רנאטו סאנצ'ס. גם שמו מוזכר כמועמד לפ.ס.ז' (Gettyimages)


ריקארדו קוורסמה מנסה לבטל את חוזהו בבשיקטאש עקב המצב הכלכלי של הקבוצה. 



* ב"סאן" הלונדוני פורסם שריאל מדריד תהיה מוכנה לשלם 90 מיליון ליש"ט על פאולו דיבאלה מיובנטוס, שכבש עד כה 54 שערים ב-115 משחקים בסרייה A. לפי הדיווח, מנצ'סטר סיטי רצתה לרכוש את הארגנטינאי לקראת העונה הבאה, אבל כעת יש לה מתחרה רצינית.


* ווסטהאם הציעה 40 מיליון יורו על דובאן ספאטה שמושאל מסמפדוריה לאטאלנטה, אבל לפי "קאלצ'ומרקטו" ההצעה נדחתה.


* ריאל בטיס מנהלת מו"מ לצירופו של חלוצה הארגנטינאי של באייר לברקוזן, לוקאס אלאריו שהגיע בקיץ 2017 לגרמניה מריבר פלייט תמורת 24 מיליון יורו ומאז רשם 17 שערים ו-8 בישולים ב-47 משחקים.



ספאטה. ההצעה מווסטהאם נדחתה (Gettyimages)


* מנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי רוצה לצרף בהשאלה את המגן הימני אלסייד הוסאי אותו אימן בנאפולי, שהמצידה מעדיפה למכור את שחקן נבחרת אלבניה תמורת 45 מיליון יורו.


* "בילד" פרסם שליברפול הצטרפה למירוץ אחרי קאלום האדסון-אודוי מצ'לסי, המבוקש נמרצות בבאיירן מינכן. 



* אשתו של מאורו איקרדי וונדה נארה שגם מייצגת את החלוץ, דיברה שוב על מצבו ואמרה שהשבוע הזה יכריע לגבי עתידו, אך הוסיפה: "האוהדים יכולים להיות רגועים. יש לו עוד שנתיים וחצי באינטר ושום דבר לא ישתנה".


* המנהל הספורטיבי של ברצלונה אריק אבידל אמר שדניס סוארס לא יעזוב את ברצלונה למרות שארסנל מעוניינת בו.


* המנהל המקצועי של רומא, מונצ'י, מוזכר כמועמד להגיע לארסנל בהמלצת המאמן אונאי אמרי, ששיתף איתו פעולה בסביליה. עם זאת, מונצ'י שחתום בג'אלורוסי עד 2020 אמר: "שמעתי ששמי מוזכר בארסנל וזו מחמאה, אבל כרגע אני מתרכז בתפקיד שלי ברומא".



מונצ'י. אמרי רוצה אותו בארסנל (Gettyimages)


* ב"סקאי ספורט" פורסם שניוקאסל מתעניינת בשאילת ג'לסון מרטינז שהסכים לעזוב את אתלטיקו מדריד במטרה לפנות מקום לשכר עבור אלברו מוראטה.


* לפי "בילד", בורוסיה דורטמונד החלה לנהל מו"מ על צירופו של שחקן הכנף של קריסטל פאלאס, ווילפרד זאהה, במטרה שיגיע כמחליפו של כריסטיאן פולישיץ' שנמכר לצ'לסי ויעבור אליה בתום העונה.


* יובנטוס ואינטר רוצות לצרף את מגן מנצ'סטר יונייטד מתיאו דרמיאן שלא שיחק כמעט העונה. יובה נראית כמו הקבוצה המובילה, אבל אינטר מקווה עדיין להפתיע.


סטפנו סטורארו מיובנטוס הגיע לגנואה כדי לחתום בקבוצה. לפי "סקאי ספורט" האיטלקי, הוא יושאל עם אופציה לרכישה.


* ב"דיילי מייל" דווח שארסנל גיששה לגבי אפשרות לשאול את בלם יונייטד אריק באיי, אבל ה"שדים האדומים" לא מוכנים לשמוע על כך.


* נאפולי רוצה לצרף את הקשר פאבלו פורנאלס שמשחק בוויאריאל, שמצידה לא תסכים לקבל פחות מ-25 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור שלו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי