דיוויד בקהאם מצטרף לחברים מיונייטד, רכש 10% מסלפורד סיטי

דיוויד בקהאם
דיוויד בקהאם | Gettyimages

שחקן העבר האגדי של השדים האדומים מצטרף לפול סקולס, ראיין גיגס והאחים נוויל בבעלות על המועדון האנגלי מליגת החובבים

(גודל טקסט)

דיוויד בקהאם הצטרף היום (רביעי) לקבוצת הבעלות של המועדון האנגלי מליגת החובבנים, סלפורד סיטי. הוא רכש 10% מהמועדון והצטרף לראיין גיגס, פול סקולס והאחים נוויל. סלפורד ממוקמת 3 העונה בליגת החובבים, אחרי שעלתה ליגה ב-3 העונות האחרונות. במידה ותעפיל גם העונה תעלה לליגה המקצוענית. 

בשנת 2014 המחזור האגדי של שנת 1992 במנצ'סטר יונייטד תפס שליטה על המועדון ביחד עם איש העסקים מסינגפור פיטר לים. הצטרפותו של בקהאם מחזקת את השליטה של שחקני העבר במועדון, שבמידה ויצליח בפן המקצועי יעשה עוד הרבה כותרות בעתיד. בקהאם הוא גם הבעלים של "אינטר מיאמי" קבוצת הכדורגל החדשה שתוקם בארה"ב ותתחיל לשחק ב-MLS החל מעונת 2020.

"אני מאוד גאה להצטרף לפיטר לים וחבריי למחזור 1992 בבעלות על מועדון סלפורד סיטי". אמר בקהאם בהודעה הרשמית "זה מועדון מאוד מיוחד עם אנשים מאוד מיוחדים. את כל השנים המוקדמות שלי במנצ'סטר יונייטד ביליתי בסלפורד. גדלתי שם בהרבה דרכים. להיות מסוגל להצטרף לחבריי ולמועדון הנפלא הזה זאת תחושה נפלאה עבורי".


מחזור 1992 מתאחד בסלפורד סיטי (GETTYIMAGES)

"סלפורד רשמה כל כך הרבה הישגים בפרק זמן כל כך קצר. האוהדים נפלאים ואני מאוד מתרגש לבלות יותר זמן בסלפורד". סיכם בקהאם.

הרכישה של בקהאם תלויה באישור של ההתאחדות האנגלית, אך כנראה שהעניין יהיה פורמלי בלבד. חברי מחזור 1992 הוציאו הודעה רשמית לאחר ההצטרפות של בקהאם. "מהרגע הראשון רצינו שדיוויד יהיה מעורב במסע המדהים שהמועדון הזה עובר. בעקבות הנסיבות לא הצלחנו לעשות את זה, אבל עכשיו הכל הסתדר וזה רגע מרגש בהיסטוריה הנבנית של מועדון סלפורד סיטי. כולנו יחד גדלנו בסלפורד, עוצבנו כבני אדם והתחלנו את הקריירה שלנו כאן, וזאת הסיבה שאנחנו עושים את מה שאנחנו עושים במקום הזה".

"פיתחנו אהבה גדולה למועדון ולאוהדים ואנחנו רוצים לברך את דיוויד על הצטרפותו למשפחת סלפורד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי