ראיין גיגס: "ראמזי יהפוך לשחקן טוב יותר ביובנטוס"

ארון ראמזי
ארון ראמזי | Gettyimages

מאמן נבחרת ווילס הודה שהופתע מכך שארסנל ויתרה על הקשר הוולשי, ומאמין כי מעברו המסתמן לאלופת איטליה יעבוד לטובת השחקן ונבחרתו: "ארון כבר שחקן איכותי, יהפוך לשחקן טוב יותר ביובנטוס"

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ווילס טוען שהמעבר המסתמן של ארון ראמזי מארסנל ליובנטוס, יהפוך את קשר נבחרת ווילס לשחקן טוב יותר משום שהוא יעזוב את אזור הנוחות שלו.

לפי הדיווחים השחקן בן ה-28 יעבור בסוף העונה הנוכחית לאלופת איטליה בהעברה חופשית, בעקבות ההחלטה של ארסנל בספטמבר האחרון שלא להאריך את החוזה של הקשר הוולשי.

ראיין גיגס מודה שהוא הופתע מהכישלון של התותחנים במו"מ מול ראמזי, ועל כך שלא הצליחו להאריך את חוזהו ובעצם ויתרו עליו. אבל כוכב מנצ'סטר יונייטד בעבר מאמין, כי המעבר ליובנטוס יועיל לראמזי וגם יעבוד לטובת נבחרתו: אני חושב שהדבר המרכזי החשוב מבחינתי כמאמן הנבחרת זה שהשחקנים שלי ישחקו. ראיתי את החוויה הגדולה של גארת' בייל כשהוא עזב את אנגליה וזכה בתארים".

"כאשר אתה נכנס לקבוצה מנצחת ומלאת ביטחון, אתה הופך לשחקן טוב יותר למרות שאתה יוצא קצת מאזור הנוחות שלך, ארון הוא כבר שחקן איכותי, אני מצפה שהוא ישתפר בקבוצה האיכותית שהוא הולך אליה.


ראיין גיגס. "מצפה שראמזי ישתפר ביובנטוס" (twitter)

ראמזי כבר היה במו"מ עם ארסנל לגבי הארכת חוזהו, אבל אונאי אמרי שהחליף את ארסן ונגר בקיץ, אישר את החלטת המועדון שלא להאריך את החוזה של הוולשי שיסיים בקיץ תקופה של 11 שנים במדי התותחנים. "אני מופתע שארסנל לא רצו לשמור על ראמזי", המשיך גיגס והוסיף: "כי הוא היה שם זמן רב, אני חושב שהוא השחקן הכי וותיק שלהם"

"כשאתה מגיע לגיל שלו, 28, אתה מסתכל קדימה וכנראה רוצה לסיים את הקריירה שלך במועדון. אבל במקרה של ראמזי זה ממש לא הסוף, הוא יעבור לאחד המועדונים הגדולים והמצליחים בעולם", סיכם גיגס.


ארון ראמזי. צפוי לחתום ביובנטוס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי