היגוואין: "הזדמנות שלא יכולתי לפספס, חלמתי לשחק באנגליה"

גונסאלו היגוואין מוצג בצ'לסי
גונסאלו היגוואין מוצג בצ'לסי | אתר רשמי

מספר 9 החדש של צ'לסי התרגש מהשאלתו לפרמיירליג, המנג'ר מאוריציו סארי הבהיר: "הוא יצטרך להוכיח את עצמו כדי שנרכוש אותו"

(גודל טקסט)
הרבה מאוד אוהדי צ'לסי נשמו אתמול (רביעי) בלילה לרווחה אחרי שגונסאלו היגוואין השלים את ההעברה הצפויה שלו ממילאן, למעשה הצטרף בהשאלת משנה מיובנטוס בתקווה שהפעם הוא יטביע את חותמו וגם יירכש על ידי הבלוז, בניגוד לרוסונרי שכעבור חצי שנה בחרו להחליפו.


במילאן היגוואין רשם 15 הופעות בסרייה A בהן כבש שישה שערים ובשבע הופעות נוספות בכל המסגרות כבש עוד שניים במסגרת הליגה האירופית, אבל הוא צורף בהשאלה עבור תשעה מיליון יורו ובשל חוזהו הכבד והעובדה שלא התאקלם הוחלט להיפרד, גם לבקשתו ולאור רצונו של סארי שאימן אותו בנאפולי וסימן אותו עוד בקיץ כמטרה מרכזית.


כמו מילאן, גם צ'לסי שילמה על ההשאלה 9 מיליון יורו ובקיץ הקרוב תהיה לה אופציה לשאול אותו בעוד 18 מיליון יורו או לרכוש אותו ב-36 מיליון יורו, דומה לפרטי העסקה שנעשתה מול מילאן לפני כחצי שנה. משחקו הראשון אמור להיות בגביע ביום ראשון מול שפילד וונסדיי בסטמפורד ברידג' (20:00, שידור ישיר בספורט2). הוא ישחק עם החולצה מספר 9.


The stats speak for themselves. @G_Higuain#HiguaIN

— Chelsea FC (@ChelseaFC) January 24, 2019


כאמור המנג'ר מאוריציו סארי עשה הכל כדי לשכנע את הנהלת צ'לסי להביא את החלוץ ולשחק איתו כפי שעשה בנאפולי בעונת 2015/16, אז כבש הארגנטיני 36 שערים ב-35 משחקים. הדירקטורית של צ'לסי מרינה גרנובסקיה אמרה אחרי ההחתמה: "הוא היה המטרה הראשונה שלנו והיה חשוב לנו שהוא שיחק בעבר תחת סארי ומכיר את שיטות הכדורגל שלו. זו הייתה עסקה לא קלה מכיוון שכמה צדדים היו מעורבים ולכן אנחנו מאושרים שהשלמנו אותה".


היגוואין דיבר אחרי החתימה: "סארי הוציא ממני את המיטב כששיחקתי עבורו. הוא ידע איך לעבוד איתי בעיקר בצד הרגשי והשנה שהיינו ביחד הייתה פנטסטית. זה היה זמן קצר, אבל שברנו שיאים ביחד וזו הייתה העונה הכי טובה שלי. אני שוב אשתף פעולה גם עם ז'ורז'יניו ואני מאמין שנעשה עונה יפה גם בצ'לסי. ההזדמנות לעבור היתיה דבר שלא יכולתי להחמיץ, אני ממש נרגש לעבוד שוב עם סארי ולהיות במועדון עם כל כך הרבה היסטוריה. מקווה להשיג את כל המטרות שהקבוצה הציבה לעצמה. אני אחד ששואף להשתפר מיום ליום וחושב שהתכונה הכי חשובה היא צניעות. אני לא אחד שאוהב לדבר הרבה על עצמו, אבל אני כן עובד קשה כדי להוציא מעצמי את המקסימום".


על המעבר לאנגליה:
"כבר הרבה זמן רציתי לשחק בפרמיירליג. כשבאה ההזדמנות אמרתי לעצמי שלא אפספס אותה. אני מקווה להתאקלם בצ'לסי הכי טוב שאפשר. זה מועדון שתמיד היו לו שחקנים גדולים. כילדים תמיד ראינו את הליגה הזאת בארגנטינה. אני מרגיש גאווה שתהיה לי הזדמנות לשחק בשלוש הליגות הכי גדולות בעולם, אחרי שהייתי בספרד ובאיטליה".


Welcome to London and welcome to Chelsea, @G_Higuain! #HiguaINpic.twitter.com/DMJN7z8YOL

— Chelsea FC (@ChelseaFC) January 23, 2019


סארי אמר במסיבת העיתונאים על היגוואין: "ברור שהוא היה אחד החלוצים הכי טובים שאימנתי בקריירה שלי. זה תלוי בו עכשיו האם יירכש בסוף העונה מיובנטוס. הוא חייב לכבוש והוא חייב להוכיח את עצמו אם ירצה חוזה ארוך טווח. הוא צריך לתרום לקבוצה". 


המנג'ר גם הודה שאלברו מוראטה יעזוב לאתלטיקו מדריד בעסקת השאלה לעונה וחצי: "אני חושב שהוא שחקן מצוין ויש לו את כל הנתונים לשחק בקבוצה שלי, אבל לפני חודש הוא אמר לי שהוא רוצה לעזוב כי קשה לו לתת לצ'לסי מאה אחוז כשהוא רוצה לשחק בקבוצה אחרת. זו בעיה מנטלית. בחודש האחרון המצב השתנה כך שהיינו חייבים את היגוואין, אחד שמבקיע 25-30 בכל עונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי