מנצ'סטר סיטי מנפצת שיאים, גווארדיולה: "דה בריינה הזכיר נשכחות"

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | AFP

הבלגי כבש ובישל פעמיים ב-0:5 על ברנלי בדרך לשמינית גמר הגביע האנגלי, המנג'ר התמוגג: "הבנת המשחק שלו חיונית עבורנו". אלופת אנגליה הפציצה 29 שערים ב-2019 ו-106 בסך הכל מפתיחת העונה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי מחצה אתמול את ברנלי 0:5 בגביע האנגלי ועלתה לשמינית הגמר, אבל פפ גווארדיולה בחר להתקמד בסיום ביכולתו הטובה של קווין דה בריינה שכבש ובישל פעמיים. "אנחנו מכירים את האיכויות שלו וזה לא קל לשוב לכושר כזה אחרי פציעה כה ארוכה", החמיא המנג'ר. "אני מנסה לנהל את דקות המשחק שלו בצורה הטובה ביותר ואני שמח שזה עובד".

פפ הוסיף: "דה בריינה הזכיר אתמול נשכחות, מה שהוא הראה זו היכולת הטובה ביותר שלו. הוא חכם, אגרסיבי ועוזר לנו מאוד. הבנת המשחק שלו חיונית עבור מנצ'סטר סיטי". פפ התייחס למשחק עצמו: "אני מרוצה מהנחישות של השחקנים. אנחנו צריכים לשפר עוד כמה דברים, אבל עשינו תנועה טובה על המגרש ואני שמח שהעפלנו לשלב הבא".

ברנלי רשמה החמצה גדולה בפתיחה ופפ בחר להחמיא ליריבה שהובסה: "אם זה היה נכנס אני לא אומר שלא היינו מנצחים, אך זו הייתה הזדמנות זהב להפתיע. לפעמים שער כזה יכול לשנות את כל האנרגיה על כר הדשא. ברנלי באה לסגור וזו קבוצה שמאוד קשה לשחק נגדה".

מנצ'סטר סיטי כבשה עד כה 106 שערים בכל במסגרת ואנחנו רק בסוף חודש ינואר. אלופת אנגליה מספקת מספרים שלא רואים כל יום כאשר היא מצאה את הרשת לא פחות מ-29 פעמים מתחילת 2019 וספגה רק שער אחד מרגליו של רוברטו פירמינו.


חזר לעניינים. קווין דה בריינה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי