ז'ירו: "מעדיף להישאר באנגליה, לא סוגר את הדלת לצרפת"

ז'ירו
ז'ירו | Gettyimages

חלוץ צ'לסי התייחס לעתידו בצל הצטרפותו של היגוואין לבלוז: "העובדה שהזאר פותח לפניי מכאיבה, יהיו לי פחות הזדמנויות לשחק". מעמדו: "אני הכובש הרביעי בכל הזמנים של צרפת ואף אחד לא ייקח את זה ממני"

(גודל טקסט)

אוליביה ז'ירו לא שולל עזיבה של צ'לסי וחזרה לליגה הצרפתית לאחר שהבלוז צירפו את גונסאלו היגוואין. העונה כבש הצרפתי שער ליגה אחד ב-18 הופעות (פתח רק בשישה משחקים) ולא קיבל הרבה הרבה הזדמנויות למרות יכולתו האיומה של אלברו מוראטה והמנג'ר מאוריציו סארי העדיף לפתוח בחוד עם אדן הזאר כ'9 מדומה' וכעת צירף גם את הארגנטינאי בן ה-31.

זי'רו שהגיע לארסנל ממונפלייה בעונת 2012/13 אמר בראיון ל"קאנאל פלוס" הצרפתית שהוא בהחלט עשוי לחזור לשחק במולדתו: "כנראה שאף פעם לא אוכל לגרום לאנשים להיות מרוצים ממני לחלוטין. אני מודע לכך שאני חלוץ ואמור לכבוש שערים וכשזה לא קורה אנשים מאוכזבים, אבל כרגע אני במקום הרביעי בהיסטוריה בטבלת הכובשים של נבחרת צרפת ואף אחד לא יכול לקחת את זה ממני". במדים הלאומיים הבקיע ז'ירו 33 שערים ב-87 משחקים וזכה עם הטריקולור במונדיאל האחרון ברוסיה, למרות שלא הבקיע אף שער.

החלוץ הצרפתי הוסיף: "העובדה שסארי נתן להזאר לשחק כחלוץ מכאיבה לחלוצים כמוני, אבל האמת שהוא השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו אי פעם. אם המועדון החליט להביא את היגוואין, בעתיד שלי בצ'לסי לוט בערפל ויהיו לי פחות הזדמנויות לשחק. העדיפות שלי כרגע להישאר בפרמיירליג, אבל מעולם לא סגרתי את הדלת לחזור לצרפת. ליון ומארסיי הן שתי קבוצות גדולות שאני יכול לשחק בהן".

עוד לפי ז'ירו, הסוכן שלו דואג לדברים וייתכן מאוד שהוא אפילו יעזוב כבר בחלון ההעברות הנוכחי: "ביוני אסיים חוזה, כך שנראה מה ההזדמנויות שיש לי כרגע. אם קבוצה תרצה חלוץ, אני מוכן להגיע והשאלה היא רק באיזה תנאים".


ז'ירו עם הזאר. "כואב שהוא פותח במקומי, אבל הוא הכי טוב ששיחקתי איתו" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי