גווארדיולה: "אנחנו לא נכנעים, אבל ברור שהולך להיות יותר קשה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר סיטי לא מוותר גם אחרי ההפסד המפתיע לניוקאסל: "אנחנו לא באפריל או במאי". בניטס שזכה למחמאות על ההכנה של קבוצתו הציב אולטימטום לבעלים לגבי רכש והוסיף: "זו יכולה להיות התפנית של העונה"

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)
 הפתעה אדירה נרשמה אמש (שלישי) בפרמיירליג כשמנצ'סטר סיטי ספגה הפסד 2:1 דווקא בסיינט ג'יימס פארק של ניוקאסל, שהבעלים מתעלל בה ובאוהדי הקבוצה, אבל רפא בניטס הוכיח אתמול שוב שהוא יודע להביא את המאגפייז להתעלות ברגעים נדירים.


"מתנה קטנה של רפא בניטס לקופ", נכתב הבוקר ב"דיילי מייל", במחווה לקבוצתו הקודמת של הספרדי, ליברפול, שתנצח היום את לסטר באנפילד הפער בצמרת יצמח שוב לשבע נקודות ופער כזה, לפי פפ גווארדיולה, יהיה קשה מאוד לצמצם, אבל הבנו כבר שבליגה הזאת הכל אפשרי. ב"דיילי מירור" נכתב על ניצחון האנשים העניים על העשירים. ובטיימס: "ליל הבלהות של סיטי בניוקאסל". סולומון רונדון שכבש את השיוויון בדקה ה-66 נבחר למצטיין ב"דיילי מייל" עם ציון 7.5. סרחיו אגוארו כבש את השער ה-15 שלו נגד ניוקאסל, כשאף שחקן לא כבש יותר מול קבוצה בודדת.


מרטין סמואל כתב ב"דיילי מייל": זה עוד לא נגמר, אבל מעכשיו זה יותר קשה. אם ליברפול תעשה את העבודה שלה הלילה, ואין סיבה שלא תעשה, הפער יגדל לשבע נקודות. פער שכל קבוצה טובה תוכל לשמור עליו וליברפול קבוצה טובה. הקרדיט מגיע לרפא בניטס שיודע להציב קבוצה ועוד יותר שהיא לא תתפרק למרות שספגה 24.6 שניות מפתיחת המשחק משער של סרחיו אגוארו (השער הכי מהיר העונה בליגה)".



Wednesday's Times sport: Newcastle nightmare for City #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/K0Jdt8bwNF

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 29 בינואר 2019


פפ גווארדיולה הבטיח שלא ייכנע למרות האפשרות לפער של שבע נקודות. סיטי הפסידה בפעם הרביעית בלבד בסיינט ג'יימס פארק במסגרת הפרמיירליג ולראשונה אחרי 23 משחקים, אבל המנג'ר טען: "אם ליברפול תנצח היום מדובר בהרבה נקודות, אבל עדיין ינואר. לא אפריל או מאי. אנחנו לא ניכנע. ברור שכעת הולך להיות יותר קשה, אבל יש לנו עדיין סיכוי. אנחנו יודעים שאנו צריכים לנצח משחקים. כשאתה מאחור אסור לך לאבד נקודות, אבל יהיו עוד משחקים קשים כאשר קבוצות ינסו להבטיח לעצמם מקום בליגת האלופות או בליגה האירופית".


על היכולת של סיטי אמר: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. כבשנו ראשונים מוקדם, אבל לא שיחקנו בקצב משחק מתאים לכפות את המשחק שלנו על ניוקאסל. השער המוקדם לא עזר לנו במובן הזה וכשאתה לא מנצל את ההזדמנויות שלך המשחק נשאר פתוח. אז ברכותיי לניוקאסל".


שחקני מנצ'סטר סיטי טענו שקופחו בדקה ה-17 אחרי שקווין דה בריינה בעט כדור חופשי מהיר שהסתיים בשער נוסף של אגוארו, אבל השופט פול טירני ביטל את השער ולפי הפרשנים הוא צדק בגלל שהורה לבלגי לחכות לחומה של ניוקאסל, אך האחרון לא שמע לו.



גווארדיולה. לא מוותר למרות הפער הגדול (Gettyimages)


בצד השני, המנג'ר רפא בניטס איים על הבעלים מייק אשלי שלא בטוח שיישאר בקבוצה במקרה שלא יגיע רכב, והאוהדים מקווים שזה יעבוד. המאגפייז מקווים להשלים בזמן את החתמת החלוץ הפארגוואי מיגל אלמירון ב-20 מיליון ליש"ט מאטלנטה יונייטד מה-MLS ולשאול את המגן אנטוניו ברקה האיטלקי ממונאקו. הם גם בשיחות עם קשר בנפיקה אנדראס סאמריס. החדשות האלה וניצחון המפתיע על סיטי גרמו לאושר עצום אצל אוהדי ניוקאסל שבעי התסכול שזועמים על הבעלים כבר חודשים. היום החל כשבניטס סירב לומר שהוא מתחייב להישאר בקבוצה אם לא יהיה חיזוק בינואר.


בניטס אמר בסיום: "הניצחון הזה והרכש הם חדשות טובות לקבוצה. אני מאמין שנעשה את הדברים הנכונים כדי להשיאר בליגה. צריך להישאר רגועים. בתוכנית המשחק שלנו לא תכננו שנספוג בדקה הראשונה, אבל התגובה שלנו היתה טובה. אמרנו בהפסקה שאפשר להאמין גם בניצחון". מאט ריצ'י שכבש את שער הניצחון בפנדל אמר: "זו יכולה להיות נקודת התפנית של כל העונה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי