פוגבה: "שיחקנו כאילו אנחנו מובילים וזו הייתה הטעות שלנו"

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

קשר מנצ'סטר יונייטד אחרי ה-2:2 עם ברנלי: "צריכים ללמוד מהטעויות שעשינו ולפתוח אחרת בפעם הבאה". מאטיץ': "בפרמיירליג כל קבוצה תעניש אותך". דייץ' זעם על לינגארד: "שחקנים לא אמורים ליפול כמו זבובים"

קבוצות: ברנלי
(גודל טקסט)

אולה גונאר סולשיאר אומנם לא הצליח לרשום ניצחון תשיעי ברציפות כמנג'ר ונעצר דווקא באולד טראפורד עם 2:2 נגד ברנלי, אבל יכול להתנחם בכך שקבוצתו הצליחה לחזור מפיגור 2:0 כדי להציל נקודה. השדים האדומים כבשו פעמיים בחמש הדקות האחרונות, כולל בזמן פציעות, כדי להימנע מהפסד. "אלה מחזות שלא נראו בעבר בימיו של ז'וזה מוריניו כששחקני יונייטד סירבו להיכנע", נכתב ב"דיילי מירור", "אבל סולשיאר יודע דבר או שניים על קאמבקים מפוארים, כמו בגמר ליגת האלופות ב-1999 נגד באיירן מינכן".

המחצית הראשונה הייתה אחת הגרועות של יונייטד השנה ולראשונה העונה באולד טראפורד היא לא בעטה לשער בכל המחצית הראשונה. בשנייה לעומת זאת, היא בעטה תשע פעמים למסגרת. פול פוגבה שצימק ל-2:1 מהנקודה הלבנה העלה את מאזנו לשישה שערים מאז סולשיאר מונה למנג'ר, אליהם כבר הוסיף ארבעה בישולים, יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה באותו פרק זמן.

פוגבה אמר בסיום כי יונייטד צריכה ללמוד מהטעויות שלה נגד ברנלי אחרי שזו הובילה 0:2 עד לדקות האחרונות: "בפעם הבאה צריך לפתוח את המשחק אחרת. כמו שהמנג'ר אמר, אנחנו צריכים לפתוח חזק ולהיות אגרסיביים. ככה ברנלי שיחקה נגדנו המחצית הראשונה. אנחנו שיחקנו כאילו אנחנו מובילים וזו הייתה הטעות שלנו. הקאמבק שלנו היה חיובי, אבל התוצאה מאכזבת. לא הפסדנו, אבל איבדנו שתי נקודות חשובות שהיינו צריכים להרוויח. במועדון הזה אנחנו אף פעם לא מוותרים".


פוגבה. יודע שהיכולת הזו לא תספיק (Gettyimages)

יונייטד עדיין לא הפסידה בליגה בששת המשחקים תחת סולשיאר והקשר נמניה מאטיץ' אמר: "הפסדנו שתי נקודות. ציפינו ליותר מהמשחק הזה ורצינו לנצח. אחרי פיגור 2:0 אנחנו צריכים להיות מרוצים מהתיקו, אבל צריכים לשחק טוב יותר. לבחון היכן עשינו את הטעויות. לא שיחקנו כמו בשמונת המשחקים הקודמים שלנו. מדובר בפרמיירליג. בכל קבוצה יש איכות וכל קבוצה תעניש אותך כמו שברנלי עשתה".

מנג'ר ברנלי שון דייץ' זעם בסיום על ג'סי לינגארד וטען שהוא התחזה בפנדל שנשרק לטובת יונייטד אחרי תיקול של ג'ף הנדריקס, אותו כאמור כבש פוגבה. "אני ממש לא אוהב את זה שנוגעים בכתף והרגליים לא עובדות", אמר דייץ'. "אבל זה הכדורגלן המודרני. נגיעה קלה זה פנדל. אני לא אומר שהוא עושה את זה כל הזמן, אבל מדובר בשחקנים חזקים שלא אמורים ליפול כמו זבובים". הוא גם זעם על כך שהשופט ג'ונתן מוס האריך את המשחק בחמש דקות, דבר שעזר ליונייטד להשוות: "לא מבין מהיכן הביא את החמש דקות האלה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי