מאנה: "אנחנו מאמינים שאף אחד לא יכול לנצח אותנו באנפילד"

מאנה
מאנה | AFP

לקראת המשחק נגד לסטר (22:00, ספורט2), כוכב ליברפול התייחס למאזן הביתי הנהדר: "מאמינים שננצח את כולם". איאן ראש: "יש לליברפול את אותה מרכיבים של האלופה מ-1990". קלופ סירב להתייחס להתחזויות של סלאח

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
ליברפול תעלה הערב (רביעי, 22:00, שידור ישיר בספורט2) למשחק נגד לסטרבאנפילד בהרגשה פנטסטית אחרי שהמנג'ר שלה לשעבר רפא בניטס עשה עבורה את העבודה וניצח עם ניוקאסל 1:2 את מנצ'סטר סיטי. הבעיה היחידה של מוליכת הטבלה עלולה להיות שאננות, ממנה חייב יורגן קלופ להימנע בכל מחיר כשניצחון יגדיל את הפער של קבוצתו מהסיטיזנס שבמקום השני לשבע נקודות.


בגזרת ההרכב, וירג'יל ואן דייק עלול שלא לשחק בגלל פציעה ופאביניו עשוי לפתוח במקומו כבלם, למרות שקלופ אמר שההולנדי התאמן כבר יומיים וזה מספיק כדי להיות כשיר להיום. מי שעשוי לפתוח כמגן ימני הוא רפאל קמאצ'ו הפורטוגלי בן ה-18, ששיחק רק דקה בליגה בניצחון 3:4 על קריסטל פאלאס, בעקבות השעייתו של ג'יימס מילנר. דיאן לוברן וג'ורג'יניו ויינאלדום כשירים.


ליברפול לא הפסידה כבר 32 משחקים באנפילד מאז אפריל 2017 (23 נצחונות ו-9 תוצאות תיקו) וסאדיו מאנה הסביר את סוד ההצלחה בבית: "כשאנחנו משחקים באנפילד יש לנו בראש את האמונה שאף אחד לא יכול לעצור אותנו ושננצח את כולם. אנחנו אפילו לא מאמינים שאנחנו מסוגלים להפסיד, למרות שבכדורגל הכל יכול לקרות. אנחנו מקריבים את עצמנו לזכות בנצחונות".


פאביניו אמר שהוא ישחק היכן שיצטרך, כולל כמגן ימני, עמדה בה שיחק בעבר. לקראת המשחק אמר: "קמאצ'ו מועמד לפתוח ואם לא הוא, אני מוכן לשחק בתפקיד הזה. המנג'ר יורגן קלופ יודע בדיוק שאנחנו מסתגלים לעמדות שונות כשאין ברירה ויש לנו את היכולת הזאת. כשהוא יצטרך אותנו, אנחנו מוכנים".


"The coach knows that we can play in these positions and that if he needs to call upon us, he can."

— Liverpool FC (@LFC) 30 בינואר 2019

קלופ אמר שהוא לא צריך לדבר עם מוחמד סלאח על ההתחזויות שלו במשחקים, לאחר שמספר מנג'רים יריבים טענו העונה שהמצרי מתחזה ללא הרף והשופטים קונים את הנפילות שלו ושורקים לפנדלים שלא היו. "כל הפנדלים שנשרקו לעבר סלאח אכן היו פנדלים ואילו הטענה היא שהם היו חצי פנדלים", אמר המנג'ר הגרמני. "אני לא צריך לדבר עם שחקנים על מצבים שונים. אנחנו לא זקוקים לדם כדי שישרקו לנו עבירות. מול קריסטל פאלאס זה אולי היה המצב הראשון שלא היה פנדל וזה אומר שהשאר היו. על שאר המצבים אין אפילו על מה לדבר".


העבר של ליברפול איאן ראש, שזכה איתה באליפות האחרונה ב-1990, אמר ל"מירור": "השנה יש לליברפול את אותם מרכיבים שהביאו לאליפות ההיא". הוא שיחק אז בהתקפה עם ג'ון בארנס ופיטר בירדסלי והשווה זאת לשלישייה הנוכחית של הקבוצה – מאנה, סלאח ורוברטו פירמינו: "בשיא הכנות, אני חושב שאותה שלישייה של אז דומה לנוכחית. בארנס למשל שיחק הרבה במרכז כמו שעושה סלאח, בירדסלי היה יורד למטה יותר כמו פירמינו ואני הייתי כמו מאנה. לדעתי היחסים בין שלושתם מהווים נוסחה מנצחת ואת זה אי אפשר ללמד באף אימון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי