פוצ'טינו התגונן: "רוצה לזכות בכל התארים, אבל בדרך שלי"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | AFP

מנג'ר טוטנהאם טען לאחרונה שהוא מעדיף לסיים בין ארבע הראשונות בפרמיירליג על פני זכיה בגביעים, את מסיבת העיתונאים לקראת ניוקאסל (שבת, 14:20 בספורט1) הוא ניצל כדי לתקוף בחזרה. סון הפצוע בספק

(גודל טקסט)
המחזור ה-25 בפרמיירליג ייצא לדרך מחר (שבת, 14:20, ישיר בספורט1) כאשר טוטנהאם תארח את ניוקאסל, קבוצתו של רפא בניטס שהדהימה את מנצ'סטר סיטי ביום שלישי. התרנגולים רחוקים רק שתי נקודות ממנצ'סטר סיטי, כך שניצחון מחר יעלה אותם לפחות זמנית למקום השני.


טוטנהאם, עדיין ללא דלה עלי והארי קיין שישובו רק בחודש הבא, חסרה חלוץ כמו אוויר לנשימה – ולמרות זאת השלימה שנה שלמה ללא רכש, מאז החתמת לוקאס מורה בחלון של ינואר ב-2018. היום במסיבת העיתונאים פוצ'טינו יצא במתקפה על אלה שטוענים שהוא סוג לוזר שלא רוצה להשיג תארים, לאחר שהוא בעצמו אמר לאחר ההדחה מהגביע האנגלי ומגביע הליגה שגביעים טובים לאגו, אבל חשוב לו יותר לסיים כל שנה בין ארבע הראשונות בטבלה.


A reporter outside the Spurs training ground waiting for new signings has to be up there with a lifeguard at the Olympic swimming in all time pointless jobs. pic.twitter.com/c5cZslZQBe

— Paddy Power (@paddypower) 31 בינואר 2019


"ברור שאני רוצה לנצח", הבהיר פוצ'טינו, "אני רוצה שקורות החיים שלי יהיו עם תארים, לנצח עבור האוהדים, השחקנים והמשפחה שלי ולשחק כדורגל טוב, אבל אתה רוצה גם להישאר עם הרעיונות והפילוסופיה שלך. הרי אנחנו כאן בכדורגל כדי לנצח ולגעת בתהילה. אנחנו לא הגענו לכדורגל כדי לעשות עסקים או כסף. ברור שהחלום שלי הוא לזכות בפרמיירליג ובכל תואר אפשרי אחר".


טוטנהאם חסרת המזל עשויה להיות מחר ללא סון יונג-מין, ששיחק לראשונה אחרי גביע אסיה בניצחון על ווטפורד 1:2, בו גם כבש, אבל סובל מבעיה בשרירים וכעת הוא יעבור מבחן כשירות. גם פרננדו יורנטה, שכבש שער ניצחון יקר מול הצרעות למרות שהיה חלש כל המשחק, צפוי שוב לפתוח בחוד.


החלוץ ההולנדי הכושל וינסנט יאנסן, שלא שיחק העונה אפילו דקה וכלל לא נכלל בסגל הקבוצה עד כה, יתלבש בעקבות הפציעות הרבות והעובדה שלא הגיע רכש לחלק הקדמי. בשנה שעברה הוא הושאל לפנרבחצ'ה ומאז עונת 2016/17, בה נרכש, שיחק רק 28 משחקים וכבש פעמיים עבור טוטנהאם.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי