קלופ נגד ווקר: "מעולם לא חגגתי בהפסדים של היריבות"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מנג'ר ליברפול יצא נגד המגן, ששמח בטוויטר אחרי איבוד הנקודות של האדומים נגד לסטר: "זה אומר הרבה עליו". בתקשורת תקפו: "יש לו חוש הומור מוזר. יש לסיטי את הסגל היקר בהיסטוריה והיא במקום השני"

(גודל טקסט)
ליברפול תשחק רק ביום שני נגד ווסטהאם ב"לונדון סטדיום" (21:50, שידור ישיר בספורט2) ועד אז היא יכולה לראות את הפער מסגניתה מנצ'סטר סיטי מצטמק לשתי נקודות בלבד, זאת במקרה שהאלופה תנצח מחר את ארסנל במשחק המרכזי של המחזור. עם זאת, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק עסק המנג'ר יורגן קלופ בציוץ השנוי במחלוקת של מגן הסיטיזנס קייל ווקר, אחרי שהארי מגוואייר מלסטר השווה ל-1:1 באנפילד. המגן הימני צייץ: "הם חשבו שהם יעלו לשבע נקודות הפרש מולנו".


הציוץ נמחק במהירות, אבל כבר הספיק להיות מפורסם ברשתות החברתיות וקלופ התייחס לכך כשאמר: "מעולם לא חגגתי כשהיריבות שלי איבדו נקודות או הפסידו במשחק. מבחינתי זה אסור. אתה צריך לעשות את העבודה שלך. לאוהדים זה שונה, אבל למי שמעורב במשחק עצמו? לא יודע מה זה אומר עלינו, אבל זה אומר הרבה על מי שצייץ אותו". פפ גווארדיולה לעומתו, לא התרגש וטען: "אני לא שולט על מה שהשחקנים שלי עושים ברשתות החברתיות. אין לי ביקורת עליהם".


בעיתון "ליברפול אקו" נכתב שציוצים כמו של ווקר מובילים לתוצאות הפוכות וגורמים לשחקני ליברפול להיות נחושים יותר: "אולי לא יתלו אותו על חדר ההלבשה של ליברפול, אבל כולם שמו לב אליו". בנוסף נטען שהמגן היה צריך לשתוק אחרי הופעה רעה במיוחד שלו בהפסד 2:1 לניוקאסל. בעיתון דאגו לחמם את האווירה כשכתבו: "לקייל ווקר יש חוש הומור מוזר. לסיטי יש את הסגל הכי יקר בהיסטוריה של הכדורגל המודרני ושייח מנסור השקיע 1.5 מיליארד ליש"ט בקבוצה, אך היא עדיין מפגרת אחרי ליברפול בחמש נקודות אז שווקר יסתום את הפה".


Thoughts on Kyle Walker's deleted tweet today? pic.twitter.com/dOVg9DGSJv

— LFCVine (@LFCVine) 31 בינואר 2019

בלסטר אגב, האשימו את ליברפול בכך שהשאירה רחבה אחת עם בוץ אחרי המחצית הראשונה, זאת במטרה שהשועלים ייתקעו ברחבה ולא יוכלו לפתח את משחקם. קלופ הכחיש זאת: "זה נראה לכם הגיוני שנתתי הוראה זאת? לא ביקשתי מאף אחד לפנות רק חצי מגרש".


Saturday's Mirror sport: You twitt, Kyle #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/S6sFzFkqdT

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 1 בפברואר 2019

בתוך כך, ליברפול סובלת ממכת פציעות חדשה בהגנה שיכולה להוות בעיה קשה לקבוצה. ג'ו גומז שכבר אמור היה לחזור, עלול לעבור ניתוח אחרי שההתאוששות שלו מהפציעה בכף רגלו נעצרה והוא יחמיץ בוודאות גם את המשחק נגד באיירן מינכן בליגת האלופות ב-19 בפברואר. טרנט אלכסנדר-ארנולד פצוע גם הוא ולא ישחק נגד ווסטהאם, כמו גם דיאן לוברן שפצוע שוב בירך. הקרואטי כבר ישב על הספסל נגד לסטר, אבל חלה עוד הרעה במצבו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי