סארי: "אני מצפה להרבה שערים מהזאר והיגוואין"

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Gettyimages

בצ'לסי מאושרים מההתפוצצות על האדרספילד ובעיקר מהמופע של היגוואין אחרי ההפסד המשפיל לבורנמות', הזאר: "אני מקווה שסארי יהיה שמח עכשיו"

(גודל טקסט)
מאוריציו סארי מצפה שאדן הזאר והיגוואין יוציאו את המיטב אחד מהשני, אחרי שהשניים כבשו צמדים בניצחון 0:5 של צ'לסי על האדרספילד אמש (שבת). לאחר שבהופעת הבכורה של 'פיפיטה' בליגה האנגלית צ'לסי הושפלה 4:0 נגד בורנמות', היגוואין נהנה בסטאמפורד ברידג' כשכבש את הצמד הראשון שלו עבור הבלוז. הראשון הגיע כבר 16 דקות מבישול של אנגולו קאנטה, השני לאחר מבצע אישי נהדר.


אומנם בלונדון עדיין לא מכתירים את היגוואין כהצלחה לאחר הרכשים המאכזבים בדמות אלברו מוראטה ואוליבייר ז'ירו, אך סארי נראה מאוד אופטימי. "כשהוא הגיע הוא לא היה בשיא הכושר הגופני שלו. הוא משתפר, אני מאוד מרוצה מהיכולת שלו כי חוץ מהשערים שהוא כבש, אני מרגיש שהוא משתלב בקלות ונראה שמאוד נוח לו לשחק קרוב לאדן".


"אני חושב שעל המגרש, הם מאוד מתאימים אחד לשני. בשבילנו זה משמח מאוד מכיוון שזה יעזור להיגוואין לכבוש הרבה שערים, אבל גם להזאר". אמר סארי בסיום המשחק. אך למרות זאת, נראה שהוא עדיין לא שכח את ההשפלה נגד בורנמות', ולא בטוח שדבר כזה לא יקרה שוב בעתיד. "אני מקווה שזאת הייתה מעידה חד פעמית. אנחנו צריכים להשתפר בפן המנטאלי, אנחנו צריכים להגיע לכל משחק באותה רמה של נחישות ומוטיבציה, ואסור לנו להפסיד משחקים בגלל חוסר מוטיבציה. אנחנו ננסה להשתפר בעתיד כמובן. אנחנו מבינים את הבעיות".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



ולמרות הדיבורים על מערכת יחסים בעייתית בין הזאר לסארי, הכוכב הבלגי שהתכבד בצמד, מקווה שהמאמן שלו יהיה מרוצה מהיכולת אמש. "אני תמיד אומר שאחרי שאנחנו מפסידים משחק, אנחנו צריכים לנצח את המשחק הבא, ועשינו את זה היום" אמר הזאר בסיום המשחק "שיחקנו את אחד המשחקים הטובים שלנו העונה והבקענו 5 שערים. האוהדים לא היו מרוצים אחרי בורנמות', ובצדק, אז אני שמח שעכשיו הם מרוצים".


"אני מקווה שסארי שמח, כי הוא ציפה לתגובה מאיתנו והוא קיבל אותה. אנחנו שמחים ומסתכלים לגמר הגביע נגד מנצ'סטר סיטי (יום ראשון הבא). אנחנו רוצים להמשיך לנצח, וזה מסוג המשחקים שהמאמן שלנו ואנחנו מצפים להציג".


על חברו החדש לקבוצה אמר הזאר: "אנחנו מנסים לעבוד ביחד. היגוואין הוא שחקן חדש אבל הוא יודע מה המאמן רוצה, הוא חלוץ נהדר שיכול לכבוש הרבה שערים. אומנם אנגליה שונה מספרד ואיטליה, אבל כולם יודעים שיש לו את היכולות".



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Chelsea FC (@chelseafc) on



בתוך כך לפי ה'סאנדיי אקספרס', צ'לסי תצטרף לריאל מדריד במרדף אחרי מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו. צ'לסי רצתה את מנג'ר טוטנהאם גם בקיץ האחרון לפני שבחרה בסארי ולפי העיתון אם האיטלקי לא יאושש את הקבוצה ולא יזכה בתארים או בכרטיס לאלופות הוא עלול לשלם את המחיר. 

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי