גופה התגלתה בשרידי המטוס של סאלה, אביו: "חלום בלהות"

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | AFP

המטוס עליו היה שחקן קרדיף נמצא בצפון התעלה לפנות בוקר, החיפושים באיזור נמשכים, הוראסיו סאלה התראיין בביתו שבארגנטינה לאחר שקיבל את הבשורות הכואבות: "אמרו לי שהימים חולפים ואין להם מושג"

(גודל טקסט)

המטוס איתו התרסק אמיליאנו סאלה נמצא אתמול (ראשון) בשלמותו על קרקעית המים באלדרני, אחת הנקודות הכי צפוניות באיי התעלה. בשעות הצהריים התקבלו דיווחים על גופה שנמצאה באתר ההתרסקות וכעת נעשים מאמצים לזהותה.

אביו של חלוץ קרדיף אמיליאנו סאלה, שכנראה מת בהתרסקות יחד עם הטייס הביע את כאבו לאחר שקיבל את הידיעות המרות. הוראסיו סאלה אמר בארגנטינה: "אני לא יכול להאמין לזה. מדובר בחלום בלהות. בחלום רע. אני מיואש". הוא התראיין לטלוויזיה של "כרוניקה TV" בביתו בסנטה פה והוסיף: "הייתי בקשר עם המחפשים כל יום. אין לי ווטסאפ ולכן היה לי קשה להתקשר אליהם או להם היה קשה להתקשר אלי. אמרו לי שהימים חולפים ואין להם מושג היכן הבן שלי נמצא או המטוס".

המטוס נמצא בחיפושים פרטיים כבר אתמול בבוקר אחרי שנצפה על ידי מערכת סונאר מתוחכמת שמצאה אותו מתחת למים. המשפחה גייסה 325 אלף ליש"ט על מנת לערוך את החיפוש, מכספים ששחקני כדורגל רבים תרמו לחיפוש ביניהם גם ליאו מסי. המומחים אומרים שהמטוס נכנס למים בחתיכה אחת, ולכן אפשר היה למצוא אותו במהירות כזאת יחסית בתעלה האנגלית אתמול.

אחרי מציאת המטוס המחפשים שלשלו מצלמה לתוך המים שווידאה כי אכן מדובר במטוס הפייפר שהתרסק. "מצאנו את המטוס, אבל החדשות נוראיות מבחינת המשפחה", אמר דייויד מירנס שערך את החיפושים. "עשינו את הג'וב שלנו עבור המשפחות ובדרך חזרה מהחיפושים חשבתי עד כמה הן אומללות". היום צפויה לצאת הודעה רשמית על מציאת המטוס וגורלם של סאלה והטייס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי