גווארדיולה: "הלחץ הוא עלינו במקום השני, לא על ליברפול"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

גם אחרי ה-1:3 על ארסנל וצמצום הפער לשתי נקודות, מאמן מנצ'סטר סיטי יודע שאסור לו לנוח: "הייתי בטוח שההגנה על התואר אבודה". אגוארו שני בכל הזמנים בפרמיירליג במספר השלישיות שכבש

(גודל טקסט)
פפ גווארדיולה הוא לא מסוג המנג'רים שירימו ידיים. אחרי ההפסד הדי מדהים של מנצ'סטר סיטי 2:1 לניוקאסל החלשה, אירחה אתמול (ראשון) האלופה את ארסנל במשחק המרכזי של המחזור וניצחה 1:3 הודות לשלושער של סרחיו אגוארו. לפתע כל הלחץ עבר ליורגן קלופ וליברפול, שישחקו היום נגד ווסטהאם ב"לונדון סטדיום" כאשר הפער צומצם לשתי נקודות בלבד (21:50, שידור ישיר בספורט2).


ב"מירור" נכתב שסיטי העבירה את הלחץ לליברפול, עם הכותרת: "עכשיו זה עובר אליכם". אגוארו קיבל ציון 9 ונבחר למצטיין במשחק, וגם זכה למחמאות בעיתון, שכתב: "הוא נראה חד יותר מתמיד והראה את הקילר אינסטינקט שלו ועד כמה סיטי תלויה בו".


MIRROR SPORT: Over two you #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/S5YuofIqO2

— Helen Miller (@MsHelicat) 3 בפברואר 2019


אגוארו הבקיע שלושער שני העונה ועשירי בקריירה שלו בפרמיירליג, (אם כי השער השלישי היה כשהכדור ניתז מידו). הארגנטיני עבר את רובי פאולר שעשה זאת תשע פעמים, ואחריהם מייקל אואן, תיירי הנרי והארי קיין עם שמונה כל אחד. היחיד שמקדים אותו הוא אלן שירר, עם 11 שלישיות. אחרי 82 שנה, סיטי השלימה ארבעה ניצחונות ליגה רצופים על ארסנל. התותחנים, לעומת זאת, לא בעטו כדור אחד למסגרת במחצית השנייה – לראשונה מאז 2015. ראחים סטרלינג, שבישל את אחד השערים, הפך לשחקן הצעיר השביעי בהיסטוריה של הפרמיירליג שהיה מעורב במאה שערים, בגיל 24 ו-57 יום (כבש 59 ובישל 41 שערים).


100 – At the age of 24 years and 57 days, Raheem Sterling has become the seventh youngest player in Premier League history to register 100 goal involvements in the competition (59 goals, 41 assists). Centurion. #MCIARSpic.twitter.com/OCi7uuN3uz

— OptaJoe (@OptaJoe) 3 בפברואר 2019


גווארדיולה טען אחרי המשחק: "הלחץ הוא עלינו, לא על ליברפול. הייתי מעדיף להיות במקום שלהם מאשר שלנו. אם אתה מקום שני ומאבד נקודות זה קשה, אבל אם אתה ראשון ומאבד נקודות קל יותר".


המנג'ר הקטלאני הודה שהיה בהלם לאחר ההפסד נגד ניוקאסל: "הייתי בטוח שהתואר אבוד אחרי ההפסד, כי ליברפול היתה יכולה להגדיל את הפער לשבע נקודות. היה לי קשה להכיר את הקבוצה שלי. הייתי כמעט משוכנע שההגנה על התואר אבודה. עכשיו אני מאמין שוב שיש אפשרות לזכות בתואר, אחרי שראיתי איך השחקנים שלי שיחקו נגד ארסנל. האמת שהייתי בטוח שליברפול לא תאבד נקודות נגד לסטר, ואני לא מאמין שכרגע הפער רק שתי נקודות. כולם אמרו שהפער יהיה שבע, ועכשיו הוא רק שתיים". היכולת של סיטי: "אנחנו צריכים להיות מה שאנחנו. לא הכרתי את הקבוצה שלי בניוקאסל, אבל חזרנו נגד ארסנל".


ההבדל בין ניוקאסל לארסנל: "נגד ניוקאסל שכחנו את הגרעין ממנו בנויה סיטי. כבשנו שער והפסקנו לנסות לכבוש שוב. לא נלחמנו. היום ניסינו לכבוש כל הזמן. זה השיעור הגדול שלמדנו בארבעה ימים. כשזה קורה אנחנו קבוצה שיכולה להיות גאה בעצמה. הייתי גאה בסרחיו אגוארו ולא רק בגלל שכבש שלושה שערים אלא בגלל הדרך בה נילחם עבור הקבוצה".


גווארדיולה.
גווארדיולה. "למדנו שיעור גדול בארבע הימים" (AFP)


אונאי אמרי, שעדיין לא הצליח לנצח את פפ גווארדיולה ב-12 מפגשים ביניהם בכל המסגרות, הודה: "אנחנו רחוקים משתי הראשונות בליגה. ליברפול וסיטי טובות מאיתנו והשחקנים מרגישים זאת. אנחנו צריכים להיות חזקים יותר עם הכדור והביטחון יגיע. השחקנים שלנו בעלי מנטליות טובה, אבל כאשר היריבה טובה יותר זה גורם לשליליות שלנו על כר הדשא".


רגע מצחיק במשחק היה כאשר אוהד שנראה דומה מאוד לקייל ווקר פלש לכר הדשא, אבל ראחים סטרלינג הפתיע כשצייץ שהיה בטוח כי מדובר בג'יידון סאנצ'ו ששיחק בסיטי עד שעבר הקיץ לדורטמונד. ב"סאן" התלוצצו שלפחות היה מי שילווה את הפולש מחוץ לכר הדשא, בניגוד לחתול שנכנס במשחק של אברטון בשבת.


damn i gotta admit he looks just like u fam @Sanchooo10 feel free to come back anytime tho https://t.co/DqySQH3IjN

— Raheem Sterling (@sterling7) 3 בפברואר 2019



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי