צפו בתקציר: ליברפול שוב מעדה, רק 1:1 נגד ווסטהאם

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | Gettyimages

מוליכת הפרמיירליג עלתה ליתרון אחרי 22 דקות, אז הקוון טעה כשלא הרים את הדגל לנבדל ומילנר ניצל זאת כדי לבשל למאנה, אלא שתרגיל של המארחים הוביל לשוויון בזק מרגלי אנטוניו. הפער ממנצ'סטר סיטי: שלוש נקודות

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)
בשבוע שעבר זה היה נראה שליברפול תגדיל את הפער ממנצ'סטר סיטי לשבע נקודות הפרש אחרי שהאלופה הפסידה בניוקאסל, אבל הערב (שני) בנעילת המחזור ה-25 בפרמיירליג החבורה של יורגן קלופ שוב סיימה ב-1:1, סיטי מצידה חגגה על ארסנל והפער ביניהן צומק לשלוש נקודות בלבד.


המוליכה הייתה חלשה להחריד מול יריבה שמולה כבשה ארבע רביעיות רצופות בארבעת המשחקים האחרונים, פעמיים 0:4 ופעמיים 1:4, וגם כשכבשה מרגלי סאדיו מאנה בדקה ה-22 זה קרה מעמדת נבדל ברורה של ג'יימס מילנר, שבאמת קשה להבין כיצד הקוון פספס. הצדק נעשה כעבור שש דקות, אז פליפה אנדרסון הברזילאי ניצל מצב נייח ואת חוסר העירנות של שחקני ליברפול כדי לבשל למיקאיל אנטוניו, שכבש בפעם הרביעית בחמישה משחקים מול המייטירדס.


המייטירדס הגיעו ללונדון סטאדיום אחרי שסיימו ב-1:1 גם נגד לסטר באנפילד במחזור שעבר עם רשימת פצועים ארוכה וכנראה שגם ביטחון ירוד. ג'ו גומז ינותח ולא ישוב בקרוב, גם ג'ורדן הנדרסון נותר מחוץ לסגל עקב פציעה ולעמדת המגן הימני לאור חסרונו של טרנט אלכסדר ארנולד הוזנק ג'יימס מילנר. בקישור זכה להזדמנות נדירה בהרכב אדם ללאנה שהתאושש מפציעה במקומו של ג'רדאן שאקירי, וזוהי הייתה הופעתו הראשונה בהרכב במסגרת הפרמיירליג מאז אוקטובר 2018. בחוד, כמובן, המשיכה השלישייה של סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח – ששוב הציגה משחק נרפה, למעט הסנגלי שכאמור ניצל נבדל ברור של מילנר כדי לכבוש יתרון שלא החזיק מעמד זמן רב.



הקוון לא ראה נבדל ברור, מאנה חגג (AFP)


בעקבות חלוקת הנקודות הפער בין ליברפול סיטי עומד על שלוש נקודות בלבד, כשלאלופה הפרש שערים עדיף וביום רביעי, במשחק נגד אברטון שהוקדם מהמחזור ה-27, היא תוכל להעפיל על חשבון ליברפול לפסגה לפחות זמנית ולהלחיץ עוד יותר את החבורה של קלופ. ווסטהאם מצדה עצרה רצף של שלושה הפסדים בליגה ובגביע ונותרה במקום ה-12 עם 32 נקודות.


הרכבים
ווסטהאם: לוקאש פביאנסקי, ארון קרסוול, אנג'לו אוגבונה, איסא דיופ, ריאן פרדריקס, מארק נובל (פדרו אוביאנג, 79), דקלאנד רייס, פליפה אנדרסון (ארתור מסואקו, 90), רוברט סנודגראס, מיקאיל אנטוניו, חאבייר הרננדס (אנדי קארול, 79)


ליברפול: אליסון, אנדרו רוברטסון, וירג'יל ואן דייק, ג'ואל מאטיפ, ג'יימס מילנר, פאביניו, אדם ללאנה (ג'רדאן שאקירי, 69), נאבי קייטה, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו (דיבוק אוריגי, 74).


מהלך משחק
דקה 22, 0:1 לליברפול: 
אחרי דקות טובות דווקא של ווסטהאם, מוליכת הפרמיירליג עלתה ליתרון. אדם ללאנה במבצע אישי מרהיב השתחרר משמירה הדוקה של הגנת הפטישים ומצא את מילנר חופשי, אלא שהקשר שפתח כמגן היה בנבדל ברור. הקוון שגה כשלא הניף את הדגל, מילנר ניצל זאת כדי להעביר רוחב שסאדיו מאנה מקרוב תרגם לשער יתרון יקר.


Lino having a Regi…. pic.twitter.com/e5WypohOvb

— Ben Dinnery (@BenDinnery) February 4, 2019


דקה 28, 1:1: שוויון בזק של הפטישים. כדור חופשי שנפסק לזכות המארחת הסתיים בתרגיל מבריק של פליפה אנדרסון, שלמעשה שחרור כדור מהיר למיקאיל אנטוניו, בזמן שכולם ציפו להגבהה לרחבה, וכך מצא את עצמו הקשר באחד על אחד וגלגל לפינה הרחוקה של אליסון. שערו הרביעי נגד ליברפול בחמישה משחקים.



אנטוניו נותר ללא כיסוי וירה את השוויון (Gettyimages)


דקה 42: שוב מצב נייח של ווסטהאם והפעם ליברפול לא אפשרה לשחקני ההתקפה לברוח, אבל פליפה אנדרסון הנפלא הרים כדור מדוד לראשו של רייס, שנותר לבדו אבל נגח מעל הראש.


דקה 73: שוב הזדמנות ענקית לווסטהאם. פליפה אנדרסון נגע בכדור בידו ברחבה, השופט הורה להמשיך ומארק נובל בעט ממרכז הרחבה מעל השער.


דקה 90: לא ייאמן. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן מצא את עצמו דיבוק אוריגי לבדו מול פביאנסקי – שוב טעות קשה של הקוון שפספס נבדל ברור של הבלגי – אבל הבעיטה החלשה נקלטה בקלות על ידי פביאנסקי והמוליכה מאבדת שתי נקודות יקרות מחזור שני ברצף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי