יונייטד מוכנה לשלם לראשפורד שכר שבועי של 200 אלף ליש"ט

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Gettyimages

השדים האדומים לא רוצים לאבד את החלוץ שחוזהו יסתיים בתום העונה הבאה ומוכנםי לשלש את חוזהו. גם באיי צפוי להמשיך באולד טראפורד. סולשיאר קבע את כל ההרכבים לפברואר: "אני יודע שפרגי היה עושה את זה"

(גודל טקסט)
בעקבות ההצלחה של מרקוס ראשפורד במנצ'סטר יונייטד, הנהלת המועדון לוחצת עליו להאריך עד סיום העונה את חוזהו ומוכנה אפילו לשלש את שכרו ל-200 אלף ליש"ט לשבוע מחשש שריאל מדריד תנסה לרכוש אותו בקיץ. החלוץ בן ה-21 חתום עד 2020, כך שבקיץ יהיה לו חוזה רק לעונה נוספת וב"שדים האדומים" לא יוכלו לדרוש עליו סכום גבוה אם הבלנקוס ירצו אותו. יחד עם זאת, יש להם אופציה להאריך את חוזהו עד 2021.


לפי הדיווח הבוקר (רביעי) ב"סאן", ההנהלה כבר יצרה איתו קשר ראשון עם השחקן להארכת החוזה. הוא היה מעונין במעבר לריאל מדריד כשז'וזה מוריניו היה המנג'ר ולא נתן לו לשחק כחלוץ חוד ואף השתמש בו לעיתים קרובות כמחליף, אבל מאז בואו של אולה גונאר סולשיאר הוא הפך לחלוץ פורה בליגה ועגד כה כבש 9 שערים (6 אצל אצל הנורבגי).


שחקן נוסף שצפוי להישאר באולד טראפורד הוא כנראה הבלם אריק באיי, שהיה מבוקש בינואר בפאריס סן ז'רמן ובארסנל, אבל יונייטד מעוניינת להאריך את חוזהו. הוא פתח רק במשחק אחד מאז ספג כרטיס אדום נגד בורנמות' ב-30 בדצמבר ושיחק בניצחון 0:1 על לסטר.


With 6 goals in 8 starts since Ole Gunnar Solskjaer came in, Marcus Rashford is set to be offered a new contract.https://t.co/8AjkMMTnlapic.twitter.com/EVx0oPnN10

— Sky Sports Premier League (@SkySportsPL) 5 בפברואר 2019

ב"דיילי מירור" נכתב שסולשיאר כל כך בטוח בעצמו עד כדי כך שבחר כבר את כל ההרכבים איתם יפתח בששת המשחקים שנותרו ליונייטד במהלך בפברואר בכל המסגרות, למעט מקרים לא מתוכננים כמו פציעות או הרחקות. המשחק הבא של יונייטד יהיה בליגה בפולהאם בשבת ובשבוע הבא נגד פאריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות.


הנורבגי למד למעשה מאלכס פרגוסון, שעשה זאת כשסולישאר היה שחקן שלו: "אני יודע שפרגי היה עושה את זה. עשיתי את זה גם כשאימנתי את מולדה. תכננתי את כל החודש, אבל זה תלוי גם ביכולת של השחקנים. צריך לדעת איך לנצח במשחקים וזה כולל הרכבים שונים נגד קבוצות שונות. לשמחתי, יש לנו את השחקנים הדרושים לכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי