סולשיאר חושב על העתיד: "תוך שנתיים אפשר לזכות באליפות"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | מנצ'סטר יונייטד - האתר הרשמי

המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד שנבחר למאמן חודש ינואר בפרמיירליג, דיבר לקראת המשחק נגד פולהאם (שבת, 14:20, ישיר בספורט1) על התכניות של קבוצתו בשנים הבאת, למרות מינויו הזמני. ליניקר סגר חשבון עם מוריניו

(גודל טקסט)
אולה גונאר סולשיאר נבחר אתמול (שישי) ל"מנג'ר החודש" בפרמיירליג ומרקוס ראשפורד לשחקן המצטיין ושניהם קיבלו חותמת רשמית שמנצ'סטר יונייטד הפכה למרענן של הליגה כעת. מנצ'סטר יונייטד תנסה לעלות לפחות זמנית למקום הרביעי במשחק המוקדם שלה בצהריים כאשר תתארח בקרייבן קוטג' אצל פולהאם (שבת, 14:20, שידור ישיר בספורט1). ז'וזה מוריניו אמנם אמר בנובמבר שהוא מאמין כי עד ינואר הקבוצה שלו תעפיל לארבע הגדולות, אבל אלה היו רק דיבורים. אף אחד לא האמין שיראה את הקבוצה הזאת במקום הזה לפני שסולשיאר הגיע ורשם עשרה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות מאז ההפסד לליברפול 3:1 בדצמבר שלאחריו פוטר הפורטוגלי.


סולשיאר אמר לקראת המשחק: "יש לנו את כל הנתונים במועדון לנוע לעבר הצמרת הכי גבוהה. אני מאמין שתוך שנתיים אפשר לזכות באליפות. זאת הדרך היחידה בה אנחנו צריכים לחשוב כעת. אם לא נחלום על כך ונציב יעד כזה לעצמנו ניכשל בהמשך. אני רגיל להיות במועדון שרוצה לזכות בתארים כאלה. ברור שהעונה אנחנו רחוקים מדי וצריכים להשיג את הפער ממנצ'סטר סיטי, ליברפול וטוטנהאם".


כשסולשיאר הגיע יונייטד היה בפער 11 נקודות מהמקום הרביעי וכעת הוא בטוח שלפחות הכרטיס לאלופות אפשרי: "השחקנים הראו לי שיש להם ביטחון ויכולת לעשות את זה. אנחנו זקוקים גם לשחקנים מנוסים ולדעתי פול פוגבה וג'יס לינגארד כבר בגיל המתאים. עושה רושם ששנתיים יספיקו לנו כדי להילחם שוב על האליפות".


Home and away, loud and proud — this chant is following #MUFC everywhere! pic.twitter.com/qzHRTb0Cnt

— Manchester United (@ManUtd) 8 בפברואר 2019


בתוך כך גארי ליניקר פרשן הטלוויזיה סגר חשבונות עם מוריניו כאשר אמר עליו ל"מירור: "ההישג של סולשיאר היה להחזיר את האחדות והאווירה הטובה בחדר ההלבשה. מה שעשה מוריניו הוא בלתי נסלח ויגרום לו נזק גדול בעתיד כמנג'ר כי הוא כיבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ דבר שלא ייעשה. מנג'ר חייב להגן על השחקנים שלו בחוץ, לפרגן להם ולעודד אותם. בחדר ההלבשה ובדלתיים סגורות תעשה מה שאתה רוצה. מנג'רים כן צועקים וכן מותחים ביקורת על השחקנים שלהם, אבל אנחנו לא שומעים על כך". על סולשיאר אמר: "הוא יעשה צעד גדול לעבר קבלת הג'וב באופן קבוע אם יעבור את פאריס סן ז'רמן באלופות. יש לו את ההזדמנות הכי טובה להפגין את יכולתו כמנג'ר כי הוא נמצא שם".


יונייטד צפויה לעלות בהרכב חזק, אבל עם קריצה לעבר המשחק ביום שלישי נגד פאריס סן ז'רמן באלופות. למרות זאת סולשיאר צפוי לפתוח עם פול פוגבה, אנטוני מרסיאל, ג'סי לינגארד ומרקוס ראשפורד. מתוך 22 משחקים אחרונים בין הקבוצות פולהאם רשמה 19 הפסדים וניצחה שלושה. ב-11 משחקים אחרונים יונייטד לא הפסידה נגד פולהאם.



ליניקר סגר חשבון עם מוריניו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי