קלופ: "לא חשוב אם הפער מסיטי הוא שלוש או שבע נקודות"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול החמיא לשחקניו לאחר ה-0:3 על בורנמות': "המנטליות היא הכי חשובה, סלאח שיחק משחק ענק. דאגתי כשהשחקנים חיבקו את ויינאלדום, כי הוא שיחק חולה". על אלכסנדר-ארנולד: "היה חשוב לתת לו לשחק"

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)
ליברפול קבוצה במשבר? באנפילד מחייכים מאוזן לאוזן מאז הניצחון 0:3 על בורנמות' אתמול (שבת), שהחזיר אותם למקום הראשון עם הפרש שלוש נקודות על מנצ'סטר סיטי כשלשתי הקבוצות 26 משחקים. סיטי תחזור למקום הראשון אם תנצח היום את צ'לסי במשחק המרכזי של המחזור (17:45, שידור ישיר בספורט1). ליברפול כבר 33 משחקים ללא הפסד באנפילד, שיא חדש בפרמיירליג לקבוצות במשחקי הבית שלהן.


הקשר ההולנדי של ליברפול, ג'ורג'יניו ויינאלדום, היה הגיבור של המרסיסייד עם שער ענק, אחרי שעלה לשחק למרות שהיה חולה. ב-48 השעות שלפני המשחק הוא היה חולה בשפעת והושאר בבידוד מיתר השחקנים על מנת שלא ידביק אותם. במשחק הוא הדביק אותם במשהו אחר: התלהבות וכדורגל תוסס. "מיין און סאנדיי" כתב על הקשר ההולנדי: "הוא היה חסר מאוד לליברפול בתיקו נגד ווסטהאם. האנרגיה שלו והריצות שלו היו בולטים אתמול". למרות זאת, מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו היו אלו שקיבלו את הציונים הגבוהים בעיתון, עם ציון 8 לכל אחד.


יורגן קלופ אמר לאחר המשחק: "ויינאלדום אמר לי בבוקר שהוא ישן טוב בלילה והוא רוצה לשחק. הרופא אמר שעדיין הוא עם וירוס וצריך להרחיק אותו משאר השחקנים. מאוד דאגתי שהוא כבש שער וכל השחקנים קפצו עליו וחיבקו אותו". על הפער מסיטי: "זו לא הבעיה הגדולה שלנו אם אנחנו שלוש נקודות, חמש או שבע נקודות מסיטי. הכי חשובה המנטליות האופי של השחקנים וזו הסיבה שאנחנו היכן שאנחנו נמצאים". על היכולת: "אנחנו יכולים לנצח משחקים עם הרכבים שונים. אנחנו לא רוצים לנצח רק בזכות שער מקרי או כדור שפגע במישהו. חשוב לנו לנצח עם כדורגל טוב וזה מה שעשינו נגד בורנמות'. אני מקווה לנצח כמה שיותר משחקים עד סיום העונה".

EXPRESS SPORT: Kop blow away the jitters #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/FfpoVpRIU2

— Helen Miller (@MsHelicat) 9 בפברואר 2019


מוחמד סלאח, שכבש את השער ה-20 שלו העונה בליברפול, הפך לשחקן הראשון של הקבוצה שכובש 20 שערים בשתי עונות רצופות מאז עשה זאת לואיס סוארס. סלאח כבש בדקה ה-48 אחרי מסירה בעקב של רוברטו פירמינו. קלופ פירגן לו כשאמר: "השיא שלו טוב, אבל ההופעה שלו היתה אפילו טובה יותר. הוא שיחק משחק ענק. הוא שיחק בדיוק את המשחק שהוא יודע לשחק ושאנחנו רוצים לראות אותו משחק. הוא היה מעורב לא רק בשער אלא בהרבה מהלכים במגרש. גם פירמינו עשה דבר גדול. לא הרבה שחקנים היו מוסרים את הכדור,אחרים היו בועטים ונחסמים".


⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽

@MoSalahpic.twitter.com/z7rQuzBKXR

— Liverpool FC (@LFC) 9 בפברואר 2019


על חזרתו של טרנט אלכסנדר-ארנולד, שנכנס ל-14 הדקות האחרונות: "הוא התאמן רק פעמיים אחרי שנעדר חודש, וזה היה חשוב לתת לו לשחק, ומיד ראינו איזה שחקן מצוין הוא".


מנג'ר בורנמות' אדי האו כעס על השער של מאנה: "הוא היה בנבדל ברור וזה היה שער ששינה את המשחק. עד אז שיחקנו טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי