דיווח: דה חאה דורש מיונייטד 350 אלף ליש"ט בשבוע

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Gettyimages

השוער הבהיר לראשי המועדון שהוא מוכן להישאר, אך יהיה לכך מחיר. וודוורד וגלייזר חגגו עם השחקנים את ה-0:3 על פולהאם בחדר ההלבשה. סולשיאר התייחס לחסרונו של ניימאר בפ.ס.ז': "האוהדים היו שמחים לראות אותו"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד כבר עם 11 משחקים ללא הפסד תחת אולה גונאר סולשיאר אחרי שניצחה את פולהאם 0:3 בקרייבן קוטג' ועלתה למקום הרביעי, כאשר צ'לסי תשחק היום (17:45, שידור ישיר בספורט1) נגד מנצ'סטר סיטי. פול פוגבה כבש צמד ויש לו כבר 11 שערי ליגה, המאזן הכי טוב שלו בקריירה. ב"מייל און סאנדיי" נכתב שהשער הראשון שלו הזכיר שב"גאזטה דלו ספורט" נכתב פעם שפוגבה הוא כמו כדורסלן ב-NBA עם רגליים של כדורגלן ברזילאי. הצרפתי הבקיע כבר שמונה שערים ובישל עוד חמישה תחת סולשיאר.


עוד נכתב בעיתון שלעיני אברם גלזר, אחד מבעלי יונייטד שישב ביציע, סולשיאר הראה לו שעשה מספיק כדי לקבל את התפקיד באופן קבוע. בפעם הראשונה מאז 2012, הקבוצה רשמה חמישה ניצחונות רצופים בליגה ושישה ניצחונות חוץ בחוץ בכל המסגרות אחרי עשור. סולשיאר הזמין את גלייזר ואת המנכ"ל אד וודוורד לחדר ההלבשה ואמר: "הם מאושרים. להיות בין ארבע הגדולות זה דבר גדול. בעשר הדקות הראשונות לא שלטנו במשחק והיינו גרועים, אבל אחרי ה-0:2 הרגשתי כמה אנחנו שולטים במשחק. במחצית השנייה שיחקנו את הכדורגל שאני רוצה לראות משחקניי.


"נתתי לפול פוגבה לשחק היכן שהוא רוצה וזו הייתה הופעה פנטסטית", התייחס המנג'ר להופעה הנהדרת של הקשר. "אני רואה עד כמה הוא נהנה במשחק. חשבתי אם לשחק איתו או לשמור אותו לפאריס סן ז'רמן, אבל התייחסתי ברצינות למשחק הזה". פוגבה עצמו צייץ: "יש לו משחקים גדולים בדרך והם ייקבעו את גורל כל העונה שלנו".


"There are big games coming up and that will decide where we are going to finish at the end of the season."@PaulPogba#MUFC

— Manchester United (@ManUtd) 9 בפברואר 2019

מרקוס ראשפורד אומנם לא שיחק אתמול, אך הושווה על ידי סולשיאר לקיליאן אמבפה, לקראת המשחק בין יונייטד לפ.ס.ז' בליגת האלופות ביום שלישי: "הוא הולך להיות אחד החלוצים הגדולים בעולם. אני אוהב לעבוד איתו. אמבפה נחשב בצדק לשחקן הצעיר הטוב בעולם כיום, אבל אפשר להשוות את ראשפורד אליו. ראיתי את אמבפה משחק פעם אחת באצטדיון ואת ראשפורד אני רואה כל יום מתאמן ומשחק. אני חושב ששניהם ישפיעו בגדול על הכדורגל העולמי בעשור הקרוב".


המנג'ר הנורבגי הביע צער על כך שניימאר הפצוע לא ייקח חלק בצמד המשחקים של שמינית הגמר: "הוא אחד השחקנים הטובים בעולם ואני בטוח שהאוהדים שלנו היו שמחים לראות אותו. הרגעים הכי יפים שאני זוכר בכדורגל היו כששיחקתי נגד זינדין זידאן, לואיס פיגו, פאולו מאלדיני… אתה תמיד רוצה לבחון את עצמך נגד שחקנים כאלה".


בתוך כך, בעיתון "סאנדיי מירור" פורסם שדויד דה חאה מתעקש לא להאריך את חוזהו במועדון אם שכרו לא יועלה ל-350 אלף ליש"ט לשבוע. לפי הדיווח, השוער הספרדי אמר לראשי המועדון כי הוא מוכן להקדיש ליונייטד את השנים הכי טובות שלו, אבל רוצה על כך תמורה. במועדון לא מוכנים לשלם את הסכום הזה לדה חאה, אבל מאמינים שאפשר להגיע לפשרה.



דה חאה. לא מתפשר על השכר (Gettyimages)


במקרה שלא יושג הסכם, דה חאה יישאר עונה נוספת ביונייטד שהפעילה את הסעיף להארכת חוזהו בעונה, וכרגע השדים האדומים לא לחוצים מאחר שיש להם עוד זמן להאריך את חוזהו של השוער. בסביבתו של הספרדי טוענים שאלכסיס סאנצ'ס מרוויח כ-500 אלף ליש"ט בשבוע ביונייטד והוא לא תורם יותר מדה חאה, שנבחר לשחקן המצטיין של המועדון בארבע מתוך חמש העונות האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי