קורטואה מחכה להזאר: "יפעל בחוכמה אם יחתום בריאל מדריד"

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

השוער של אלופת אירופה ממליץ לקשר הבלגי של צ'לסי להצטרף אליו: "אני מקווה שבקיץ הקרוב ניפגש והפעם במדים של הבלאנקוס, זה יהיה כיף לשחק איתו שוב באותה קבוצה"

(גודל טקסט)

שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, טען כי לאדן הזאר כדאי לעבור לריאל מדריד, ואמר לערוץ הטלוויזיה VTM הבלגי: "הזאר יעשה בחוכמה אם יעבור לריאל מדריד. אני מקווה שבקיץ הקרוב ניפגש שוב אחרי ששיחקנו ביחד בצ'לסי והפעם בבלאנקוס". קורטואה אמר שהוא לא יודע אם הנהלת אלופת אירופה רוצה את הקשר הבלגי, למרות שידוע כי במועדון עוקבים אחריו כבר כמה שנים.

"זה יהיה טוב להזאר לחתום בריאל מדריד, אבל אני לא יכול להגיד הרבה יותר מזה. זה משהו שצריכים להחליט עליו ואני לא יודע אם ריאל מדריד אכן רוצה אותו. מה שאני יודע הוא שמדובר בשחקן צמרת בעולם והוא חבר שלי, ואם יגיע לריאל יהיה לי כיף גדול איתו, אבל צריכים להגיע קודם להחלטה", אמר השוער.

קורטואה עזב בקיץ את צ'לסי אחרי כמה חודשים של מתיחות בינו להנהלת הבלוז. להזאר יש חוזה עד 2020 והוא לא חידש אותו עדיין למרות שבצ'לסי מאוד מעוניינים בכך. אם לא יחדש את חוזהו עד הקיץ אז המועדון הלונדוני יצטרך כנראה למכור אותו. אתמול (רביעי) פורסם שצ'לסי רוצה להביא את זינדין זידאן כמנג'ר, בין השאר כדי לשכנע את הקשר הבלגי להישאר. הזאר סיקרן את כולם כשהצהיר בראיון ל"רדיו מונטה קרלו" שכבר החליט על עתידו. "יש לי חוזה לעוד שנה וחצי וכבר החלטתי, אבל עכשיו אני רוצה להתרכז בקבוצה הנוכחית שלי".



טיבו קורטואה ואדן הזאר בצ'לסי. ישתפו פעולה גם בריאל מדריד? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי