באנגליה חשפו: אוזיל סירב לעבור בינואר לפ.ס.ז' כמושאל

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyimages

המשתכר הבכיר של ארסנל, שהחמיץ העונה יותר משחקים מאשר שותף, נותר מחוץ לסגל גם בהפסד המביך בבלארוס ועקץ את המאמן באמצעות הטוויטר. בממלכה פורסם שהתותחנים הציעו להשתתף בשכרו רק כדי שיעזוב

(גודל טקסט)
מצבו של מסוט אוזיל בארסנל רע מאוד. הוא לא נכלל בסגל המשחק בו הפסידו התותחנים לבאטה בוריסוב 1:0 בליגה האירופית ונראה שהמאמן אונאי אמרי איבד בו כל אמון, לאחר שהחמיץ את שני המשחקים על אף שהובהר עוד לפניהם הוא שהתאושש ממחלה, שב לאימונים ולכשירות מלאה.


"דיילי מייל" חשף הבוקר (שבת) כי אוזיל דחה בינואר הצעה להצטרף לפריז סן ז'רמן בהשאלה. אוזיל מרוויח 350 אלף ליש"ט לשבוע בארסנל, אבל החמיץ העונה יותר משחקים מאשר שיחק בגלל מחלה, פציעה בגב, פציעה בברך או בגלל שלא היה בסגל מסיבות מקצועיות. כאשר נודע לו בדצמבר שהוא לא בסגל למשחק נגד טוטנהאם, הודיע שיש לו בעיות בגב.


אוזיל לא הסכים להיות מושאל כי הוא רוצה לעבור באופן קבוע ולא להיות תלוי בחסדיה של ארסנל, דבר שיקרה כנראה בקיץ הקרוב אחרי שהמאמן הספרדי של ארסנל טען בשיחה עם הנהלת הקבוצה שיש לו ספקות אם אוזיל מחויב לקבוצה. סוכנו של הקשר טען בינואר האחרון שמבחינתו הוא יאריך את החוזה בצפון לונדון, אבל נראה שבקיץ ינסו התותחנים להיפרד ממנו בכל דרך אפשרית. 


בנוסף, ב"מירור" טענו כי לאוזיל היו גם הצעות מאינטר ומקבוצות בסין ושארסנל הציעה לממן חלק משכרו אם יושאל, אבל הוא סירב בתוקף במקביל להצהרות הסוכן על רצונו להישאר. המתח בין הצדדים אף עלה בסוף השבוע, לאחר שהקשר פרסם ציטוט נודע של דניס ברגקאמפ עם מסר ישיר למאמנו: "כאשר אתה מתחיל לאהוד קבוצה, אתה לא אוהד אותה בגלל התארים בהם זכתה, בזכות שחקן מסוים או ההיסטוריה שלה, אלא כי אתה מוצא את עצמך שם, מוצא מקום אליך אתה שייך". הרמז ברור.

'When you start supporting a football club, you don't support it because of the trophies, or a player, or history, you support it because you found yourself somewhere there; found a place where you belong.' || #DennisBergkamppic.twitter.com/kKM8kDhm8T

— Mesut Özil (@MesutOzil1088) 15 בפברואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי