אלכס פרגוסון יאמן במשחק ראווה באולד טראפורד

סר אלכס פרגוסון
סר אלכס פרגוסון | Gettyimages

במשחק הוקרה לכוכבי הטרבל בו זכתה מנצ'סטר יונייטד לפני 20 שנה, הסקוטי בן ה-77 יירד מהיציע וידריך את אגדות העבר של המועדון מול כוכבי באיירן מינכן, בשחזור גמר ליגת האלופות של עונת 1998/99

(גודל טקסט)

לפני כמעט שש שנים הייתה הפעם האחרונה בה אלכס פרגוסון עמד על הקווים באולד טראפורד וסיים קריירה מפוארת שנמשכה 39 שנים, אבל הבוקר (שבת) סיפקו השדים האדומים בשורה משמחת במיוחד כשהודיעו על חזרתו של סר אלכס פרגוסון לנקודה הכה אהובה עליו כחלק ממשחק הוקרה לקבוצה שלפני 20 שנה זכתה בטרבל היסטורי.


מנצ'סטר יונייטד תערוך משחק ראווה לאור 20 שנה לעונה בה זכתה בדאבל המקומי והניפה גם את גביע האלופות אחרי מהפך שלא יישכח לעולם עמוק בתוספת הזמן על באיירן מינכן, כשאת הקבוצה שתכלול את אגדות המועדון מאותה שנה יאמן הסקוטי בן ה-77, שבמאי האחרון סבל מאירוע מוחי והתאושש די במהרה, כשכבר בספטמבר האחרון נצפה במקומו ביציע בתיאטרון החלומות ונטען כי מאז פיטורי מוריניו הגביר את מעורבותו בקבוצה וגם היה האחראי להבאת אולה גונאר סולשיאר.


מנצ'סטר יונייטד תפגוש את באיירן מינכן, קרב שיכלול שחקנים רבים שהיו על הדשא ב-1:2 בקאמפ נואו בסיום עונת 1998/99. המשחק ייערך ב-26.5 באולד טראפורד וכל הכנסות המשחק ייתרמו לצדקה על ידי קרן מנצ'סטר יונייטד. לפי כל הסימנים ב-11 של פרגוסון במאי הקרוב יהיה גם המנג'ר הנוכחי של השדים האדומים, אולה גונאר סולשיאר.



Sir Alex Ferguson is returning to the Old Trafford dugout for a special #Treble99 reunion!

More info ⬇

— Manchester United (@ManUtd) February 16, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי