צפו: וולבס עלתה לרבע גמר הגביע אחרי 0:1 על בריסטול

שחקני וולבס חוגגים
שחקני וולבס חוגגים | Gettyimages

שער מוקדם של איבן קבאליירו בדקה ה-13 הספיק לעולה החדשה לפרמיירליג להעפיל לשלב שמונה האחרונות על חשובנה של הקבוצה מליגת המשנה. גם קריסטל פאלאס עלתה עם 0:2 על דונקאסטר, סוונזי הביסה 1:4 את ברנטפורד

(גודל טקסט)

אחרי שווטפרוד, ברייטון, מילוול ומנצ'סטר סיטי קיבלו את הכרטיס לרבע הגמר, שלב שמינית גמר הגביע נמשך היום (ראשון), עם שלושה משחקים נוספים. במשחק שפתח את הערב וולבס ניצחה 0:1 את בריסטול סיטי בחוץ.

בשני המשחקים הנוספים, קריסטל פאלאס לא התקשתה עם 0:2 על דונקאסטר משערים של ג'פרי שולפ (8) ומקס מאייר (45+2). גם סוונזי עשתה את העבודה, כשלמרות שירדה להפסקה בפיגור משער של ווטקינס (28), קיבלה עידוד בזכות עצמי של דניאלס (49) ומשם המשיכה לשני שערים של ג'יימס (53), סלינה (67) וביירס (90) כדי לקבוע 1:4 ולהשיג את הכרטיס לרבע.

בריסטול סיטי – וולבס 1:0
אחרי שדרבי קאונטי הודחה אמש על ידי ברייטון, קבוצה נוספת בצ'מפיונשיפ לא הצליחה להפתיע קבוצה מהליגה הבכירה וסיימה את דרכה בשלב שמינית הגמר. השער היחיד במשחק נכבש על ידי איבן קבאליירו בדקה ה-13 לאחר בישול של מאט דוהרטי. בריסטול ניסתה לחזור ותקפה פעמים רבות את השער של ג'ון רודי שהחליף את רוי פטריסיו, אך הקבוצה מליגת המשנה לא מצאה את השוויון והמשחק נגמר ב-0:1 קטן לוולבס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי