פוגבה: "אנחנו מנצ'סטר יונייטד, אנחנו משחקים בשביל תארים"

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

כוכב השדים האדומים, שכבש ובישל ב-0:2 על צ'לסי, רמז להנהלה: "סולשיאר לקח את הג'וב כי הוא יכול לעשות את זה". המנג'ר: "ההופעה שלנו היתה פנטסטית", על אלכסיס סאנצ'ס: "שחקן ברמה עולמית"

(גודל טקסט)
מי שחשש כי אולה גונאר סולשיאר יילך צעד אחורה אחרי ההפסד של מנצ'סטר יונייטד לפאריס סן ז'רמן בליגת האלופות, לא מכיר כנראה את האופי של הנורבגי שכשחקן היה תמיד ווינר וכעת הוא ווינר כמנג'ר. אחרי ההפסד הראשון ב-12 משחקים על הקווים של יונייטד הוא חזר לנצח אתמול (שני) עם 0:2 בסטמפורד ברידג', ובאנגליה אין לו עדיין הפסד עם 11 נצחונות ותיקו אחד. ב-13 משחקים הוא רשם הפסד אחד – מאזן מדהים לכל הדעות. יונייטד עשתה זאת אתמול ללא ג'סי לינגארד ואנטוני מרסיאל הפצועים, וכשאלכסיס סאנצ'ס נכנס רק כמחליף. ברבע הגמר תשחק יונייטד נגד וולבס.


ב"אקספרס" האנגלי נכתב: "פוגבה הוליך את יונייטד לרבע הגמר עם בישול ושער, וכמו שאמר בסיום – 'זה ניצחון נפלא'". פחות משבוע אחרי שסולשיאר הפסיד לראשונה עם יונייטד, התגובה שלו היתה פנטסטית וההצלחה היתה תודות ליכולת מצוינת של פוגבה שלא ביטא את עצמו נגד פ.ס.ז' אבל נגד צ'לסי קיבל חופש פעולה גדול יותר – וכשנותנים לו הוא לוקח.


פוגבה אמר בסיום: "היום כולם שיחקו כדורגל מצוין. זה לא היה קל. עשינו את זה ואנחנו מאושרים. הקבוצה עזרה לי המון כדי להגיע ליכולת הטובה שלי, אני מוכן לתת להם את הכל. הם עוזרים לי לכבוש ולהשיג בישולים. אנחנו נהנים לשחק כדורגל ביחד. אנחנו מנצ'סטר יונייטד ואנחנו משחקים כדי להשיג תארים". פוגבה רמז להנהלת יונייטד לתת את הג'וב בקביעות למנג'ר הנורבגי: "סולשיאר לקח את הג'וב בגלל שהוא יכול לעשות זאת. הוא בוטח בנו ואנחנו בוטחים בו".


EXPRESS SPORT: Pogba blows Blues away #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/kEBDntaz77

— Helen Miller (@MsHelicat) 18 בפברואר 2019


סולשיאר, שניצח את ארסנל 1:3 בסיבוב הקודם, אמר: "ההופעה שלנו הערב היתה פנטסטית. הטקטיקות שלו עבדו. ביקשנו מהקישור שלנו לחוץ גבוה יותר ולהיכנס לרחבה של צ'לסי וזה עבד. ההגנה הפגינה יכולת מצוינת במחצית השנייה. אחרי הביקורת שספגנו בהפסד לפ.ס.ז' זו תוצאה מאסיבית עבורנו. כל אחד מהשחקנים עשה את מה שביקשנו ממנו הערב". המנג'ר היה מרוצה מהמחליפים במחצית השנייה, בעיקר מאלכסיס סאנצ'ס, כשאמר: "הוא שחקן ברמה עולמית. הדרך בה נלחם עבורנו היתה נפלאה". פוגבה נבחר למצטיין ב"מירור" עם ציון 9, אנדר הררה ומרקוס ראשפורד קיבלו ציון 8.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי