הארי קיין ערך אימון מלא, עשוי לשחק כבר נגד ברנלי

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

הכוכב הגדול של טוטנהאם צפוי להיכלל בסגל כבר בשבת הקרובה אחרי כחודש מחוץ למגרשים, על אף שההערכה הייתה שישוב לאימונים רק בתחילת חודש מארס

(גודל טקסט)

חיוכים רבים נראו על פניהם של אנשי ושחקני טוטנהאם הבוקר (שני), כך על פי דיווח ב-ESPN: הכוכב הגדול הארי קיין השלים אימון מלא מוקדם מהמתוכנן ועשוי להיכלל בסגל למשחק בשבת נגד ברנלי.

קיין החמיץ את שבעת המשחקים האחרונים של טוטנהאם אחרי שנפגע בקרסול בהפסד 1:0 למנצ'סטר יונייטד לפני כחודש ולא אמור היה לשוב לפני חודש מארס, אז רק על פי התוכנית היה אמור לערוך אימונים ראשונים. חזרתו המוקדמת מהווה חדשות נפלאות לתרנגולים, שגם כך סובלים ממכת פציעות ובין השאר חסרים גם את דלה עלי.

המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו אישר מוקדם יותר החודש שקיין עשוי לשוב מוקדם מהצפוי, אבל העובדה, אם הפרסום נכון, שאכן ערך אימון מלא ועשוי לשחק כבר נגד ברנלי, זו תוספת כוח משמעותית לקבוצה ששוב נראית בעניינים בכל הנוגע למאבקי הצמרת בפרמיירליג וגם בלעדיי הכוכב הגדול הביסה 0:3 את דורטמונד, תוצאה שמקרבת אותה משמעותית לרבע גמר ליגת האלופות.


תוספת כוח משמעותית. קיין (Gettyimages)

קיין אמנם לא צפוי לפתוח נגד ברנלי בשבת, אבל לאחר מכן מחכים לטוטנהאם שתי קרבות מול צ'לסי וארסנל וכמובן הגומלין בדורטמונד בשבוע הראשון של מארס, כך שחזרתו המוקדמת לא רק תעניק ליונג מין-סון אפשרות לנוח יותר ותוריד ממנו את הנטל, אלא גם תהווה תוספת כוח משמעותית לקראת הישורת האחרונה של העונה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי