סולשיאר: "יונייטד לעולם לא תחכה 29 שנים בשביל אליפות"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד חימם את האווירה פעם נוספת רגע לפני הקרב (15:50 בספורט2): "אוהדי ליברפול כל שנה אומרים 'השנה זה שלנו' ובאוקטובר אומרים 'ננסה בשנה הבאה'". דיווח: פרגוסון מתנגד להחלפתו של הנורבגי

(גודל טקסט)
נכון שזה לא קרב בין מקום ראשון לשני, אבל זה בהחלט אחד המשחקים הכי גדולים של העונה בפרמיירליג: מנצ'סטר יונייטד תנסה לעצור את ליברפול ולנצח אותה באולד טראפורד במשחק המרכזי של המחזור ה-27 (15:50, שידור ישיר בספורט2), דבר שאם יקרה בהחלט ייתן מקדמה מאוד משמעותית דווקא למנצ'סטר סיטי בקרב על התואר.


מנגר השדים האדומים אולה גונאר סולשיאר חימם את האווירה לקראת המשחק כשאמר על ליברפול בלעג: "יש הרבה אוהדים של ליברפול בסקנדינביה וכל שנה מאז 1990 הם חושבים שזו השנה שלהם ואז כשאוקטובר מגיע הם אומרים 'או קיי, אז שנה הבאה ננסה שוב'. יונייטד אף פעם לא הייתה מחכה 29 שנה כדי לזכות שוב באליפות".


המנג'ר הגיע אתמול למלון של יונייטד ללא אנטוני מרסיאל ונמניה מאטיץ' שעשויים להיות מחוץ לסגל ועל כך אמר: "ליברפול בלחץ? ברור שהם בלחץ. גם האוהדים וגם השחקנים מרגישים את הלחץ הזה עליהם. קשה מאוד לזכות בפרמיירליג. זו בוודאי הליגה הכי קשה לזכות בה. יש בסך הכל 5-6 קבוצות שזכו בפרמיירליג מאז הוקמה. אנחנו לא חושבים על לעשות טובה למישהו (למנצ'סטר סיטי, י.ז), למרות שכל מנצ'סטר תהיה מאחורינו במשחק הזה". לפני 17 שנה נשאל אלכס פרגוסון על האתגר הכי גדול שלו כמנג'ר יונייטד ואמר: "להעיף את ליברפול מהכתר שלה".


"If we can do to Liverpool what we've done to a few teams now, I'll be very happy." #MUFC

— Manchester United (@ManUtd) 23 בפברואר 2019


סולשיאר טען כל הזמן שהוא לא מעוניין במשחקי מחשבה לקראת משחקים, אבל עשה בדיוק אותו דבר כשדיבר על ליברפול. "היא נמצאת כעת במירוץ לקראת סיום העונה וזה יהיה סיום מרגש עבורם, אבל זה לא צריך להיות העניין שלנו. אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעצמנו. אם נוכל לעשות לליברפול מה שעשינו לקבוצות אחרות אהיה מאוד מאושר".


הבוקר "סאנדיי אקספרס" דיווח שאלכס פרגוסון אמר לחברים קרובים שלו כי יונייטד צריכה להשאיר את סולשיאר גם בעונה הבאה: "הוא מאוד הרשים אותי כשהחזיר את ה-DNA של הקבוצה ואיחד את חדר ההלבשה. אלה ערכים שתמיד היו למנצ'סטר יונייטד וכעת היא מצאה מנג'ר מתאים" אמר לסובבים אותו לפי הידיעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי