דיווח באנגליה: בניטס, מרטינס, רוג'רס ולנון מועמדים ללסטר

רפא בניטס
רפא בניטס | Gettyimages

ב"סקאי" נכתב כי ארבעת המאמנים הבכירים מועמדים לרשת את תפקיד המנג'ר אצל השועלים, כאשר המועדון הבריטי נוטה להחתים את המנג'ר הצפון אירי שעזב את היברניאן בחודש ינואר, כמאמן זמני עד תום העונה

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

בורסת השמות לעמדת המנג'ר בלסטר כבר בשיאה, כאשר לא מן הנמנע שאחד משלושת המאמנים הבכירים: רוברטו מרטינס, ברנדון רוג'רס או רפא בניטס עתידים לרשת את קלוד פואל, אבל בינתיים מסתמן שלסטר תעדיף למנות מאמן זמני, כשניל לנון שאימן את אופיר מרציאנו בהיברניאן בפתיחת העונה, הוא המועמד הראשי להצטרף, לפחות עד סוף העונה.

כזכור, קלוד פואל פוטר אתמול (ראשון), בהחלטה הגדולה הראשונה של אייוואט סריואדהאנהפראבה, שירש את אביו המנוח, והפך למחליט היחידי במועדון לאחר התרסקות המסוק שגרמה למותו הטרגי של אביו ויצ'אי.


ניל לנון אימן את אופיר מרציאנו בפתיחת העונה. האם יעבור לפרמיירליג? (Gettyimages)

על פי הדיווח ב"סקאי" הבריטי, לסטר אמנם החלה בגישושים כדי למנות את מאמנה הרביעי בשנתיים האחרונות, אבל היא תיקח את הזמן בכל מה שקשור לזהות המאמן הבא. מה גם ששלושת המועמדים שמוזכרים לרשת את פואל הם עדיין מאמנים במשרה מלאה שנמצאים תחת חוזה. יחד עם זאת, בקבוצה מאמינים שהסגל המוכשר שכולל שחקנים כמו:בן צ'ילוול, ווילפריד אנדידי, דמארי גריי ואחרים הופך את הקבוצה לאטרקטיבית ביותר עבור המנג'ר העתידי שלה.

בתוך כך, הבלם של לסטר ג'וני אוונס אמר ל"סקאי ספורט" אמר: "שחקנים הרגישו שהם אכזבו את קלוד פואל, אבל הם מרגישים אחריות כשהם לא משחקים טוב". אוונס לא הכחיש את העובדה שלמרות שלסטר השיגה תוצאות טובות נגד הגדולות העונה, היא גם איבדה הרבה מול הקבוצות שכולם ציפו שתנצח.


רוברטו מרטינס וברנדון רוג'רס מועמדים לאמן את לסטר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי