צפו: ניצחון ראשון להאדרספילד מאז נובמבר, גברה 0:1 על וולבס

שחקני האדרספילד חוגגים
שחקני האדרספילד חוגגים | Gettyimages

שער של סטיב מוני בתוספת הזמן נתן ניצחון לנועלת הטבלה שלא ניצחה 14 משחקים רצופים בפרמיירליג. אברטון הביסה את קארדיף 0:3, לסטר גברה 1:2 על ברייטון וניוקאסל ניצחה 0:2 את ברנלי

(גודל טקסט)
המחזור ה-28 בפרמיירליג נפתח הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד, האדרספילד הפתיעה את וולבס עם ניצחון 0:1, אברטון הביסה 0:3 את קארדיף. לסטר גברה 1:2 על ברייטון וניוקאסל השיגה ניצחון 0:2 נגד ברנלי.


קארדיף – אברטון 3:0

לאחר שלושה הפסדים רצופים הטופיז חזרו לנצח. ארבע דקות לירידה להפסקה גילפי סיגורדסון קיבל את הכדור בתוך הרחבה מהמגן שיימוס קולמן ובעט חזק לרשת של ניל את'רידג'. בדקה ה-66 הקשר האיסלנדי השלים צמד כשהפציץ לחיבורים לאחר שאת'רידג' הדף את כדור ישר לרגליו. עמוק בתוך תוספת הזמן דומיניק קלברט-לווין נעץ את השלישי של אברטון שחוזרת לרדוף אחרי הכרטיס לאירופה. קארדיף כנראה עדיין לא התאוששה מהחמישייה שספגה במחזור הקודם מווטפורד והיא שקועה עמוק בתחתית.  


| Thank you for the fantastic support in the away end!

We hope you enjoyed that! #EFCawaydaypic.twitter.com/i6rMUppp9w

— Everton (@Everton) February 26, 2019

  

לסטר- ברייטון 1:2

הידיעה על מינויו של ברנדן רוג'רס למנג'ר החדש של השועלים נתנה דחיפה רצינית לשחקניה שהצליחו לגבור 1:2 על ברייטון (בירם כיאל לא היה בסגל) לאחר שישה הפסדים בשבעה משחקים. ברייטון מצידה, ניצחה רק פעם אחת מ-11 המשחקים האחרונים שלה בפרמיירליג והחניכים של כריס יוטון כבר נמצאים שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. דאמארי גריי העלה את השועלים ליתרון מוקדם (10) במחצית הראשונה, וארדי הכפיל בשנייה (63). שלוש דקות לאחר מכן היה זה דניס פרופר שצימק עבור האורחת עם שער שהפיח תקווה בקרב השחפים אבל הקבוצה החדשה של ברנדן רוג'רס הצליחה לשמור על היתרון השביר עד הסוף ולנצח לראשונה אחרי שישה משחקים.


האדרספילד – וולבס 0:1

לאחר שלא טעמה ניצחון מאז נובמבר, וכשהיא נמצאת ברצף שלילי מזעזע של 14 משחקים ללא ניצחון בפרמיירליג, נועלת הטבלה הצליחה לנצח בתוספת הזמן את וולבס. בדקה ה-91 היה זה סטיב מוני שכבש את השער הדרמטי שאולי, רק אולי ישאיר סיכוי לקבוצה שנמצאת במקום האחרון בליגה, כשהפער מחוף מבטחים עדיין גבוה ועומד על 11 נקודות. מה שמדהים הוא שהניצחון האחרון של האדרספילד היה גם כן נגד וולבס כשהשיגה 0:2 מכובד במוליניו. הזאבים המאוכזבים סופרים כבר שלושה משחקים ללא ניצחון.



FULL-TIME Huddersfield 1-0 Wolves

Steve Mounie's last-gasp winner seals a first #PL win for the Terriers since November#HUDWOLpic.twitter.com/ultdeA7u6U

— Premier League (@premierleague) February 26, 2019


במשחק נוסף מהצ'מפיונשיפ, תומר חמד עלה בדקה ה-83 והיה שותף לניצחון הראשון של ק.פ.ר אחרי שמונה הפסדים רצופים על לידס יונייטד, שירדה למקום השלישי בליגה.



תוצאה נוספת
ניוקאסל – ברנלי 0:2

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי