בסקוטלנד תקפו את רוג'רס על מעברו: "התנהגות מבישה"

ברנדן רוג'רס
ברנדן רוג'רס | Gettyimages

המנג'ר החדש של לסטר צפה מהיציע בקבוצתו מנצחת 1:2 את ברייטון ועוד לפני כן סיכם שנתיים וחצי בסלטיק: "הגענו הכי רחוק שאפשר, זכינו בשבעה תארים". אוהדי האקסית והתקשורת בגלאזגו לא ריחמו: "נטש בצורה רעה"

קבוצות: סלטיק לסטר
(גודל טקסט)
ברנדן רוג'רס, שהוצג אמש (שלישי) כמנג'ר החדש של לסטר במקומו של קלוד פואל שפוטר, זכה למתנה נאה לכבוד הגעתו למועדון כשצפה בשחקניו החדשים מנצחים 1:2 את ברייטון ועוזרים לקבוצה לברוח מהתחתית, בעוד השחפים – נטולי בירם כיאל שנותר מחוץ לסגל – במרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.


רוג'רס עזב את סלטיק לאחר שנתיים וחצי תמורת שכר של 6 מיליון ליש"ט לשלוש שנים בחוזה עד 2022. הוא כידוע אימן לפני כן גם את סוונזי וליברפול בפרמיירליג וביום ראשון מול ווטפורד יערוך בכורה מחודשת בליגה הטובה בעולם. הוא אמר על עזיבל סלטיק: "לקחתי אותה רחוק ככל מבחינת זכייה בתארים. זכיתי איתם בשבעה תארים בשנתיים וחצי. העזיבה אומנם הגיעה מהר מאוד, אבל אני יודע שאני מצטרף למועדון פנטסטי שגדל מאוד בשנים האחרונות. אשמח מאוד לעבוד עם השחקנים בלסטר. יש להם מועדון צעיר ודינמי מאוד ויש פוטנציאל גדול. היינו סיפור של הצלחה גדול בסלטיק, אבל כשבאה ההזדמנות לעבוד בלסטר ולחזור לפרמיירליג הייתי צריך לחשוב על כך".


ב"דיילי מייל" נכתב שרוג'רס כמנג'ר היה חסר לפרמייירליג, בגלל שהוא הוכיח בעבר תכונות טובות כשאימן את סוונזי וליברפול, אבל עזב את הליגה בטרם עת ועם הרבה סימני שאלה. "הקושי הכי גדול שלו יהיה לשלוט בחדר ההלבשה שיש בו אגו גדול ושחקנים דומיננטיים כמו ג'יימי וארדי, שלא תמיד היה קל לאמן אותם. השחקנים גם רצו שקרייג שייקספיר יחזור לאמן אותם ורוג'רס לא היה הבחירה שלהם", נטען בידיעה.


Brendan Rodgers will be at King Power Stadium for tonight's Premier League visit of Brighton. He will take charge of the squad for the first time ahead of Sunday's trip to Watford. #WelcomeBrendanpic.twitter.com/nFoiN81FLs

— Leicester City (@LCFC) 26 בפברואר 2019


פרשן הכדורגל כריס סאטון קרא לרוג'רס "צבוע" וכתב בעיתון "דיילי רקורד" כי אחרי שרוג'רס תקף את מוסא דמבלה שעזב לליון, הוא עשה את אותו הדבר 11 משחקים לפני סיום העונה, כאשר סלטיק מנסה לזכות בטרבל. "היה ברור מראש שיום אחד רוג'רס יעזוב, אבל הטיימינג הוא הבעייתי. בואו נאמר שזו זכותו המלאה לחפש קבוצה אחרת ולחזור לפרמיירליג אחרי שנתן לסלטיק הכל, אבל הדעה שלי היא שהוא שהיה צריך לחכות לקיץ. הוא היה יכול לעזוב עם תשעה תארים מתשעה אפשריים, אבל הדרך בה נטש משאירה טעם רע בפה".


גם הזמר רוד סטיוארט, אוהד ידוע של סלטיק, אמר על רוג'רס: "הוא עזב את הקבוצה ממש לפני סיום העונה וזה כמו שאני ארד מהבמה באמצע השיר שלי. ההתנהגות שלו מבישה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי