צפו: 0:5 גדול לליברפול על ווטפורד, 0:1 למנצ'סטר סיטי על ווסטהאם

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Gettyimages

מוליכת הטבלה דרסה את הצרעות באנפילד ושמרה על המקום הראשון אחרי צמדים של מאנה (כולל שער מרהיב בעקב) ו-ואן דייק יחד עם כיבוש נוסף של אוריגי. פנדל של אגוארו העניק ניצחון רביעי ברציפות לאלופה

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 של הפרמיירליג ננעל הערב (רביעי) כשבמוקד שתי הקבוצות בראש הטבלה שנאבקו על הפסגה. מנצ'סטר סיטי אמנם עמדה במשימה וניצחה 0:1 את ווסטהאם, אך ליברפול הוכיחה שהיא יכולה לעמוד בלחץ והתפוצצה עם 0:5 על ווטפורד שרק לפני שבוע כבשה חמישייה משלה.

ליברפול – ווטפורד 0:5
ליברפול הגיעה למשחק באנפליד במומנטום לא טוב במיוחד כאשר ניצחה רק משחק אחד בארבעת מחזורי הליגה האחרונים ולעומתה ווטפרוד התפוצצה עם חמישייה מרהיבה על קרדיף שהעלו את הצרעות למקום השביעי. אך למרות התחזיות להפתעה ליברפול עלתה על לוח התוצאות אחרי שער של סאדיו מאנה כבר אחרי תשע דקות מבישול של טרנט אלכסנדר-ארנולד וכעבור 11 דקות בלבד המגן האנגלי השלים בישול שני לסנגלי שכבש בעקב מרהיב מעל בן פוסטר ורשם את אחד משערי העונה. ליברפול לא הורידה את הקצב במצית השנייה וכבשה את השלישי בדקה ה-66 משער של אוריגי שקיבל את חולצת ההרכב. בדקות הסיום וירג'יל ואן דייק הצטרף לחגיגה על צמד שערים משלו (80 ו-83) והשלים ניצחון ענק של ליברפול.


וירג'יל ואן דייק כמו סאדיו מאנה חוגג צמד (Gettyimages)

מנצ'סטר סיטי – ווסטהאם 0:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
אלופת אנגליה קיוותה הערב לשוב למקום הראשון אותו איבדה, לליברפול אחרי שנפרדה בתיקו 0:0 נגד מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, אך יריבתה על התואר עשתה את העבודה נגד ווטפורד. למרות זאת, חבורתו של פפ גווארדיולה יכולה להתנחם בכך שהשלימה ניצחון ליגה רביעי ברציפות ושישי בכל המסגרות. השער היחיד במשחק נכבש על ידי חרסיו אגוארו מהנקודה הלבנה בדקה ה-58 ועלה לראש טבלת כובשי השערים של הפרמיירליג עם 18.


אגוארו השיג נקודות חשובות לסיטי ועלה לראש טבלת כובשי השערים (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי