פפ גווארדיולה: "יש לנו עוד 10 משחקים והכל יכול לקרות"

סרחיו אגוארו עם ראחים סטרלינג
סרחיו אגוארו עם ראחים סטרלינג | Gettyimages

מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:1 את ווסטהאם, המנג'ר שלה שומר על אופטימיות בקרב האליפות. גונדואן: "עשינו לעצמנו עבודה קשה מדי כי היינו צריכים לכבוש הרבה לפני"

(גודל טקסט)
סרחיו אגוארו כבש את שערו ה-25 העונה בדקה ה-59 ודאג לניצחון קטן של מנצ'סטר סיטי 0:1 על ווסטהאם. החבורה של גווארדיולה אולי הגיעה עייפה אחרי גמר גביע הליגה, אבל הוכיחה שהיא לא מתכוונת לוותר לליברפול במאבק האליפות. 


מנג'ר ווסטהאם, מנואל פלגריני, זעם על החלטת השופט להעניק פנדל אחרי שהעבירה של פליפה אנדרסון היתה מפוקפקת. "בחיים זה לא פנדל" אמר הצ'יליאני שאימן בעברו את סיטי.


אגוארו ממשיך להרשים כשרשם מעורבות של 118 שערים ב-119 משחקים בסיטי באיתיחד בלבד (96 שערים ו-22 בישולים). 


118 – Sergio Aguero has had a hand in 118 goals in 119 Premier League appearances at the Etihad (96 goals, 22 assists). Marvel.

— OptaJoe (@OptaJoe) 27 בפברואר 2019



"דיילי מייל" כתב שסיטי אמנם לא מנצחת רק 0:1 בבית בדרך כלל, אבל ווסטהאם הגיעה למצב אחד כל הערב וסיטי היתה יכולה לכבוש 5-6 שערים לפחות: "סיטי נראתה באופן מוזר חסרת ידע מה לעשות מול השער וגם הפנדל שנפסק לטובתה היה די מוזר. הפנדל היה טעות קשה של השופט סטיוארט אטוול ודווקא עבירה ברורה לאחר מכן על אגוארו שהוכשל מאחור לא נפסקה כפנדל", נכתב בעיתון. סיטי ניצחה 14 מ-15 משחקיה האחרונים בליגה כך שברור למה היא לוחצת על ליברפול.


פפ גווארדיולה היה מרוצה לאור העובדה ששיחק בלי פרננדיניו ואמר: "שיחקנו טוב מאוד. יש לנו 10 משחקים והכל יכול לקרות. טוטנהאם כנראה כבר לא תוכל לזכות באליפות. יש לנו פער של שמונה נקודות מהם, אבל ידענו שליברפול יכולה לנצח כמו שניצחה. חשוב לנסות להיות רעננים לקראת המשחק הבא מול בורנמות'. אחרי כן יש לנו משחק נגד ווטפורד ולאחר מכן 21 יום הפסקה מהפרמיירליג כך שבורנמות' זה סוג של עוד גמר עבורנו".


אילקאיי גונדואן אמר: "עשינו לעצמנו עבודה קשה מדי והיינו צריכים לכבוש לפני, אבל השגנו את מה שרצינו". 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי