סולשיאר: "דה חאה צריך לזכור שיונייטד נתנה לו הרבה"

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד שלח מסר לשוער הספרדי בעיצומו של המשא ומתן. עוד בשבת בפרמיירליג: מנצ'סטר סיטי תתארח אצל בורנמות' והדרבי הגדול בין טוטנהאם לארסנל

(גודל טקסט)

שבעה משחקים יתקיימו מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-29 בפרמיירליג וימשיכו את השבוע העמוס על קבוצות הליגה ששיחקו באמצע השבוע, כאשר למעט צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, כולן ישלימו שלושה משחקי ליגה בתוך שבעה ימים. השאלה הגדולה של המחזור היא האם ליברפול, מוליכת הטבלה, תשמור על הפער הנקודה בסיום המחזור, אך היא תשחק רק ביום ראשון כשתתארח אצל אברטון לדרבי בגודיסון פארק.

טוטנהאם – ארסנל (14:15, ישיר בספורט1)
טוטנהאם רוצה אחרי שני הפסדי ליגה לחזור לעצמה כשתארח את ארסנל בביתה הזמני בוומבלי. כששתי היריבות הללו נפגשות המיקום בטבלה לא באמת משנה, מכיוון שהשנאה היוקדת תמיד שם, אבל בפן המקצועי ניצחון של ארסנל יצמצם את הפער לנקודה בלבד בין הקבוצות שמדורגות במקומות השלישי והרביעי בהתאמה.

מנג'ר התרנגולים מאוריסיו פוצ'טינו מעולם לא הפסיד משחק ביתי נגד ארסנל, ואם טוטנהאם תפסיד פעם שלישית ברציפות בליגה זו תהיה הפעם הראשונה מזה שש שנים וחצי שהדבר קורה לה. ארסנל מצד שני, תרצה להמשיך את המומנטום החיובי כאשר היא מגיעה מצוידת בחמישה ניצחונות מששת משחקיה האחרונים. מנג'ר ארסנל אוניי אמרי טען: "הידיעה שנהיה מרוחקים מטוטנהאם רק נקודה אם ננצח מביאה לנו מוטיבציה ענקית. קשה מאוד לנצח אותם בוומבלי, אבל זה מבחן טוב לקבוצה שלי". אצל התרנגולים דלה עלי ואריק דייר הפצועים לא יהיו כשירים, כמוהם גם יאן ורטונחן שלא שיחק בהפסד לצ'לסי 2:0 ולא צפוי להיות בסגל. מנגד, לורן קוסיילני עשוי צפוי לפתוח בהרכב של התותחנים לאחר שנפצע מול בורנמות' ברביעי האחרון.

פיקנטריה: ייתכן שטוטנהאם תרשום תיקו ראשון העונה בליגה לראשונה אחרי 32 משחקים בליגה? פורסטמות' מחזיקה בשיא בליגה העליונה של 38 משחקים ללא תיקו מעונת 1928/9.


יעמוד לרשותו של אמרי. לורן קוסלייני (Gettyimages)

בורנמות' – מנצ'סטר סיטי (16:50, ישיר בספורט1)
מנצ'סטר סיטי תעלה לפסגה אם תשיג תיקו ומעלה לאור העובדה שליברפול תשחק רק ביום ראשון, והיא תתארח בוויטאליטי סטדיום מול בורנמות' שלא רק בסגל חסר, אלא גם בכושר נוראי. קאלום ווילסון אמנם עשוי לחזור לסגל וגם נמצא בתמונת ההרכב, אבל ג'וניור סטניסלס ודומיניק סולאנקה ייעדרו וגם דייויד ברוקס לא כשיר ל-90 דקות לפי המנג'ר אדי האו, וכל זאת שלושה ימים בלבד אחרי שחטפו 5:1 באמירויות מארסנל. האלופה לעומת זאת קיבלה בחזרה את גבריאל ז'סוס שהחלים מפציעה, אבל תחסר את פרננדיניו ואיימריק לאפורט.


פיקנטריה:
בורנמות' הפסידה עשרה משחקי חוץ רצופים, אך ב-13 מפגשים בין סיטי לבורנמות' הסיטיזנס התכולים לא הפסידו ומאזן השערים עומד על 3:24.


אגוארו. קון בכושר שיא, אבל ז'סוס חזר לסגל ועשוי לאפשר לו לנוח (Gettyimages)

מנצ'סטר יונייטד – סאות'המפטון (16:50, ישיר בספורט2)
כל תוצאה חוץ מניצחון נוסף של אולה גונאר סולשיאר תיחשב בגדר סנסציה וזאת למרות מכת הפציעות שעדיין פוקדת את השדים האדומים. סולשיאר אחרי 12 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בכל המסגרות באנגליה ולרשותו יעמוד מרקוס ראשפורד, שבניצחון על קריסטל פאלאס רק יעלה מהספסל וייתכן שיחליף דווקא את רומלו לוקאקו, שכבש צמד ב-1:3 ביום רביעי, אולם נראה כי יפתח באגף וישאיר לבלגי את מרכז ההתקפה, לאחר שהעלה את מאזנו ל-111 שערים.

במסיבת העיתונאים סולשיאר נשאל על הארכת החוזה עם דויד דה חאה אחרי שהעיתון "טלגראף" פרסם היום שהוא עשוי לעזוב אם שכרו לא יושווה לזה של אלכסיס סאנצ'ס: "הוא צריך לזכור שגם יונייטד נתנה לו הרבה. כשהגיע היו לו 4-5 חודשים לא טובים במיוחד, אבל המועדון האמין בו ונתן לו את אפודת השוער. אני מקווה שהוא יסכם על חוזה חדש, כי ללא ספק הוא השוער הטוב בעולם". בנוסף, גילה המנג'ר הנורבגי שאנטוניו ולנסיה כנראה יעזוב בסוף השנה אחרי שהקבוצה לא תממש את האופציה להארכת חוזהו עד 2020.


דה חאה. "גם יונייטד נתנה לו הרבה" (Gettyimages)

יתר המשחקים: ברייטון – האדרספילד, ברנלי – קריסטל פאלאס, וולבס – קרדיף, ווסטהאם – ניוקאסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי