פוגבה יהיה הקפטן של מנצ'סטר יונייטד עם עזיבתו של ולנסיה

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

הצרפתי שקביל את הסרט בקיץ באופן זמני, עשוי להפוך למנהיג הרשמי של הקבוצה החל מהעונה הבאה. המגן האקוודורי רמז שלא ימשיך השדים האדומים דרך פוסט מרגש. סולשיאר התייחס לעתידו במועדון

(גודל טקסט)
הפטנט שייך לז'וזה מוריניו שנתן לפול פוגבה את סרט הקפטן בתחילת העונה אולי כדי לעודד אותו, אבל ציין שזה מינוי זמני בלבד ואחרי שהצרפתי העלה פוסט כשהוא צוחק ביציע על כך שדרבי קאונטי ניצחה את מנצ'סטר יונייטד בגביע הליגה בפנדלים, הפורטוגלי לקח לו את הסרט. מוריניו טען אז שאין לפוגבה את האופי הדרוש כדי להיות קפטן.


וכעת, אולה גונאר סולשיאר רוצה להפוך את המהפך הענק שעשה עם פוגבה למשהו רשמי ולהעניק לו את סרט הקפטן בקביעות. אנטוניו ולנסיה בן ה-33 שהיה הקפטן הקבוע סובל מפציעות רבות העונה ובקיץ אמור לעזוב לאחר שחוזהו לא יחודש. אשלי יאנג בן ה-33 הוא כיום הקפטן במשחקי הקבוצה, אבל זה ככל הנראה לא ימשיך גם בעונה הבאה.


סולשיאר אמר על פוגבה: "אפשר לראות מה הזכייה במונדיאל עשתה עבורו כך שהוא בשבילי מועמד ברור להיות הקפטן". פוגבה כבש עד כה 11 שערים בעידן סולשיאר.



קיבל את סרט הקפטן בתחילת העונה. פול פוגבה (Gettyimages) 


לאחר שיונייטד לא הפעילה סעיף בחוזהו של ולנסיה המאפשר לה להחתים את השחקן עד קיץ 2020 הוא פרסם פוסט מרגש מאקוואדור בו כתב: "לאגו אגריו היא עיר קטנה וצנועה באקוואדור. כשגדלתי בה כילד לא דמיינתי שאצא לאירופה ואני מודה לאלוהים שנתן לי לשחק עשר שנים ברבוצה הכי טובה בעולם. עכשיו אני מפוקס בהתאוששות שלי מהפציעה ומקווה לסיים את העונה ולשחק עוד כמה משחקים באולד טראפורד".


סולשיאר רמז בגדול שהוא נשאר לעונה הבאה אחרי שהשתתף בסרט רשמי של יונייטד ואמר: "זה יהיה מוזר מאוד אם אני מופיע בסרט של יונייטד ואחזור לנורבגיה אחרי סיום הג'וב שלי בקיץ ואראה אותו שם עם ילדי".


Lago Agrio is a very humble town in Ecuador. When I was a child, I never imagined travel to Europe. Thanks to God for letting me play 10 years in the best club in the world: @ManUtd. Now I am focused on my recovery so I can end the season playing at Old Trafford! pic.twitter.com/ftqMLCDWlr

— Antonio Valencia (@anto_v25) 1 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי