דה בריינה שוב נפצע, דיווח: סיטי תיענש באיסור העברות

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | AFP

קבוצתו של גווארדיולה לא הרשימה ב-0:1 על בורנמות', אבל שבה לפסגה לפחות זמנית. הבלגי ייעדר מספר שבועות לכל הפחות, בגרמניה פורסם שהקבוצה מסובכת לאחר שהפרה את חוקי הפייר פליי הפיננסי

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי רשמה עוד ניצחון דחוק, 0:1 על בורנמות' שהספיק לה כדי לכבוש מחדשת את פסגת הפרמיירליג ולהלחיץ את ליברפול שתתארח הערב (18:00, שידור ישיר בספורט2) בגודיסון פארק אצל אברטון, דרבי שבסיומו היא יכולה לנצח ולשוב לפסגה עם פער נקודה או למעוד ולאחר תקופה ארוכה מאוד לחזור למקום השני (להוציא את הימים שסיטי הובילה עם משחק עודף).


מעבר ליכולת שלא הייתה בשיאה, הלחץ שנובע מהריצה לאליפות – או בכלל לאור העובדה שהקבוצה במרדף אחרי שלושה תארים שונים, כשבוע לאחר הזכייה בגביע הליגה – מתחיל לתת אותותיו בסיטי ומתבטא בפציעות. קווין דה בריינה הרגיש כאב קטן בשריר הירך האחורי ואחרי שיחה עם פפ גווארדיולה יצא מהמגרש, כשהמנג'ר הודה בסיום שהוא ייעדר מספר לא ברור של שבועות. זו פעם שלישית שהבלגי, שהיה שחקן השנה של המועדון בעונה שעברה, נפצע.


אחרי ההפסקה גם ג'ון סטוס שרק התאושש מפציעה נטש. איימריק לאפורט ופרננדיניו נפצעו אף הם בגמר גביע הליגה והרשימה מתחילה להיות מדאיגה מבחינת הסיטיזנס. עם זאת, גווארדיולה נשמע מתוסכל רק בגלל התוצאה שאמנם מראה 0:1 קטן, אבל סיטי הגיעה לעשרות מצבים ופשוט לא הצליחה למצוא את המסגרת: "שיחקנו את אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. דרשנו הרבה מהשחקנים בלי שהייתה לנו יכולת לתת להם לנוח כמו שצריך, לכן הניצחון הזה הוא יוצא מהכלל".


MAIL SPORT: City face Euro ban #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/amX76Ed4eQ

— Neil Henderson (@hendopolis) 2 במרץ 2019


מעבר למשחק, "מייל און סאנדיי" מדווח הבוקר כי השבועון "דר שפיגל" יחשוף מסמכים נוספים על ההתנהלות הלא חוקית של סיטי בקשר לפייר פליי הפיננסי והטבעת מתהדקת סביב הקבוצה שעשויה להיענש בימים הקרובים באמברגו העברות, כפי שהוטל על צ'לסי בחודש שעבר. נטען שזה העונש הקל בכל האירוע, מכיוון שגם הרחקה מליגת האלופות על הפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי