ביקורת נגד מוחמד סלאח: "איבד את מגע הזהב שלו"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

אכזבה גדולה בליברפול עקב ה-0:0 נגד אברטון שהוריד את הקבוצה למקום השני: "זה קל מאוד להישאר רגועים 20 מחזורים לסיום", אמר קלופ. הנדרסון התייחס לבעיות בהתקפה: "חייבים להיות יותר יעילים מול השער"

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)
ליברפול ירדה אתמול (ראשון) למקום השני בליגה אחרי התיקו 0:0 מול אברטון בגודיסון פארק ועכשיו היא תצטרך לרדוף אחרי הזנב של מנצ'סטר סיטי שנראית כקבוצה הרבה יותר נחושה ומוכנה מהמייטירדס לזכות באליפות.


יורגן קלופ ידע בסיום שזה היה אולי המשחק בו איבד את האלופות ושוב ליברפול לא תזכה בתואר אחרי 29 שנה. ליברפול איבדה 11 נקודות מתוך מ-27 אפשרויות ב"דיילי מייל" נכתב: "יתרון לפפ" כמו במשחק טניס.


קלופ האשים את הרוח בעובדה שליברפול לא כבשה. יום ראשון שני ברציפות ליברפול לא כבשה והסתפקה ב-0:0 כמו מול מנצ'סטר יונייטד. לראשנה מאז השבעה בדצמבר שליברפול לא תלויה בעצמה. קלופ אמר בסיום: "זה היה משחק קשה מאוד מאוד מכל מיני סיבות. אני יודע שאנשים לא יאהבו שאני אומר את זה, אבל הרוח באה מכל מיני כיוונים. זה לא בדיוק מה שרצינו".


Daily Express sport: Derby Day Deadlock #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/pIdJIfx7a5

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) March 3, 2019


ב"מירור" עקצו את קלופ על דבריו על הרוח וכתב בכותרת על שם הסרט המפורסם "חלף עם הרוח" והכוונה כמובן לאליפות שליברפול עשויה לאבד אחרי התיקו מול אברטון. לליברפול נשארו משחקים קשים נגד טוטנהאם, צ'לסי ו-וולבס וכולם בבית. לעומת זאת לסיטי משחק ביתי מול טוטנהאם והדרבי של מנצ'סטר באולד טראפורד שיכול אולי להפוך את המצב בטבלה.


המנג'ר הגרמני יצא להגנת שחקניו ואמר: "אני לא חושב שאני צריך לייעץ לשחקנים שלי מה לעשות כי הם יודעים מה צריך לעשות כבר. אנחנו כבר לא תינוקות. לא הופתענו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב ולהיות שם בצמרת, אבל כשאתה נמצא שם אתה צריך להיות מוכן לכל מיני התפתחויות שיקרו. 20 מחזורים לסיום העונה להישאר רגועים היה קל מאוד, אבל כשהיה לנו פער נקודה או שתיים אמרו 'זהו זה ולא הסתכלו שמדובר בתחילת מרץ בלבד'. הדבר הטוב הוא שאנחנו עדיין במאבק. אני מרגש שאנחנו עדיין מוכנים לכך. היו לנו הזדמנויות גדולות לנצח, אבל לא השתמשנו בהם".


ג'ורדן הנדרסון אמר אחרי המשחק: "יש עוד דרך ארוכה לסיום העונה. אנחנו חייבים להישאר עם ביטחון גבוה. אנחנו במירוץ ואנחנו נתרכז רק בעבודה שלנו. ליברפול חייבת להיות הרבה יותר יעילה מול השער".



מוחמד סלאח קיבל מספר הזדמנויות להכריע את המשחק (Gettyimages)


אברטון הפכה לקבוצה השלישית בסך הכל העונה בפרמייר ליג ששמרה על רשת נקי מול ליברפול, יחד עם מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד, והיא צריכה להגיד תודה למוחמד סלאח שרשם משחק חלש ולא מדויק, ורשם משחק שלישי ברציפות ללא שער בפעם הראשונה מאז שהוא הצטרף לקבוצה של יורגן קלופ למרות שהוא מחפש את השער ה-50 במדי ליברפול בליגה.


שחקן העבר מרטין קיון כתב בטור שלו ב"דייל מייל": "אלופות לא יורות במשחקים על ריק ואם ליברפול לא תזכה באליפות השנה הם יסתכלו על היום הזה כיום בו הם פישלו אותה. ליברפול אמנם שמרה על רשת נקייה בפעם ה-19 העונה ולראשונה מאז 2006 שמרה על חמישה משחקים רצופים עם רשת נקייה, אבל מהצד השני הם לא כובשים".


"נדמה שמוחמד סלאח איבד את מגע הזהב שלו. אני זוכר אותנו בארסנל מגיעים ב-1999 למשחק בלידס כשנלחמנו על האליפות עם מנצ'סטר יונייטד והחמצנו שוב ושוב והבנו שזו לא כנראה השנה שלנו אחרי שהפסדנו 1:0. ההבדל בין סיטי לליברפול העונה שהאלופה סופגת פציעות ועדיין ידעה לנצח את שני המשחקים האחרונים שלה 0:1 כל פעם".



שמרה חמש פעמים על רשת נקייה, אך איבדה 11 נקודות מתוך 27 אפשריות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי