ברנרדו סילבה: "האוהדים מעדיפים שנזכה בפרמיירליג"

ברנרדו סילבה
ברנרדו סילבה | Gettyimages

קשר מנצ'סטר סיטי נשאל איזה תואר חשוב יותר והודה: "אנחנו כמו פ.ס.ז', מעולם לא זכינו בליגת האלופות וננסה ללכת הכי רחוק שאפשר בשני המפעלים". רוברטסון מליברפול טען: "הלחץ עליהם, כי מצפים מהם לקחת אליפות"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי כבשה אתמול (ראשון) את פסגת הפרמיירליג באופן סופי לאחר שליברפול איבדה נקודות יקרות ב-0:0 בדרבי נגד אברטון, ואם לפני כחודשיים הפער יכול היה לעמוד על שבע נקודות לזכות המייטירדס – כעת פפ גווארדיולה ושחקניו ביתרון שתי נקודות, נראים בדרכם הבטוחה לאליפות שנייה ברציפות.

במקביל למאבק האליפות, סיטי, כידוע, גם בעמדה מצוינת להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות, לאחר שגברה 2:3 דרמטי על שאלקה בחוץ ולא נראה שהיא צפויה להסתבך בגומלין באיתיחאד הביתי בעוד שמונה ימים. קשר הקבוצה ברנרדו סילבה במהלך ראיון נאלץ להכריע מה חשוב יותר למועדון – זכייה באליפות או בליגת האלופות.

"אני חושב שעבור האוהדים הליגה חשובה יותר, הם יעדיפו שנזכה בפרמיירליג", טען הפורטוגלי שנרכש ממונאקו במאי 2017, "מנצ'סטר סיטי מזכירה את פריז סן ז'רמן, מעולם לא זכתה בליגת האלופות וזו מטרה עבור כל אחד במועדון כי זה המפעל הכי חשוב באירופה, אנחנו רוצים להתקדם רחוק ככל שניתן בשני המפעלים".


גווארדיולה וברנרדו סילבה אחרי החזרה לפסגה (Gettyimages)

על סיכויי הזכייה בליגת האלופות השיב ברנרדו: "קל זה בטוח לא יהיה, כי אתה יכול לפגוש קבוצות כמו ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן, יובנטוס, אתלטיקו מדריד, פ.ס.ז' וכמובן גם נציגות אנגליות".

מי שניסה להלחיץ מעט את המוליכה החדשה הוא אנדרו רוברטסון, מגן ליברפול שטען: "אנחנו כעת הרודפים ולא הנרדפים, כך שהלחץ על מנצ'סטר סיטי. נילחם עד הכדור האחרון, עד השריקה האחרונה לעונה והלחץ יהיה עליהם כי הם מצפים מהם לזכות שוב באליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי