סיטי תוכל להגדיל את הפער בפסגה, טוטנהאם תשוב לנצח?

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

האלופה תברח לליברפול אם תנצח את ווטרפוד (שבת, 19:20 בספורט1), סאות'המפטון תנסה להפתיע את התרנגולים שלא ניצחו שלושה מחזורים ברצף (16:50 בספורט1) וייאלצו להסתדר ללא פוצ'טינו המורחק. לקראת המחזור ה-30

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תוכל לעלות מחר (שבת) להפרש ארבע נקודות על ליברפול אם תנצח את ווטפורד במשחק שיתקיים באיתיחאד במחזור ה-30 בפרמיירליג, מכיוון שליברפול תשחק רק ביום ראשון מול ברנלי באנפילד. עוד במהלך השבת, טוטנהאם תתארח אצל סאות'המפטון בתקווה לשוב למסלול הניצחונות אחרי שלוש מעידות ברצף.

מנצ'סטר סיטי – ווטפורד (19:20, שידור ישיר בספורט1)
פפ גווארדיולה מחפש ניצחון תשיעי ברציפות בכל המסגרות מול הצרעות, שניצחו 1:2 את לסטר במשחק האחרון, אבל הובסו 5:0 לליברפול במשחק לפני כן. במשחק הקודם בין שתי קבוצות בלונדון ניצחה סיטי רק 1:2, ובליגה רשמה בשני המשחקים האחרונים ניצחונות דחוקים של 0:1 על ווסטהאם ובורנמות'.

נראה שקווין דה בריינה לא ישחק כמעט בוודאות, לאחר הפציעה בהמסטרינג במחזור האחרון נגד בורנמות'. לעומתו, איימריק לאפורט, הבלם שהחמיץ שני משחקי ליגה, עשוי לחזור ולשחק אחרי שחזר לאימונים מלאים. גם חזרתו של ג'ון סטונס חשובה לסיטי, למרות שאינו צפוי לפתוח בהרכב. מנגד, לא ברור מה מצבו של פרננדיניו, שנפצע בגמר גביע הליגה נגד צ'לסי, וכל עוד הוא איננו, למארחת צפויות בעיות בקישור האחורי.


יוביל את סיטי לפער 4 נקודות בפסגה? (Gettyimages)

בנושא אחר, המשחק ייערך בצל החקירה של אופ"א נגד סיטי והאפשרות שהקבוצה תיענש על עבירות נגד חוקי הפיירפליי הפיננסי. בעקבות כך, 12 קבוצות בפרמיירליג מתכוונות לפנות במכתב רשמי להתאחדות הכדורגל האנגלית בדרישה להבהיר את עמדתה, אם וכאשר יתברר שסיטי ביצעה את העבירות המיוחסות לה. לטענת מרטין ליפטון, מעורכי ה"סאן", ארבעה גופים שונים עורכים חקירות נגד סיטי בהם אופ"א, פיפ"א, ההתאחדות האנגלית וגורם נוסף.

סאות'המפטון – טוטנהאם (16:50, שידור ישיר בספורט1)
מאוריסיו פוצ'טינו זועם על החלטת ההתאחדות האנגלית להרחיק אותו לשני משחקים, ולפי הדיווחים שוקל להציב בובה על הספסל כאות מחאה. יחד עם זאת, בניגוד להרחקות עבר, כמו זו של מוריניו למשל, שנאלץ לצפות בקבוצתו משחקת מבית מלון סמוך, המנג'ר הארגנטינאי יורשה לצפות במשחק מתא המכובדים.

פוצ'טינו, שהורחק אחרי שהתנפל מילולית על השופט מייק דין בהפסד לברנלי 2:1, טען שההרחקה שספג אינה הוגנת, בטח אחרי שהתנצל: "אני בהלם שמדובר בשני משחקים ולא אחד. זה לא מידתי וזה מוגזם, אבל מה אני יכול לעשות? שום דבר. עוד לא קיבלנו את המכתב שמפרט למה הרחיקו אותי לשני משחקים. אני אשים כנראה בובה במקומי כדי שהשחקנים יסתכלו ויגידו 'הנה הבוס יושב שם'".


מאוכזב מעונש שספג. מאוריסיו פוצ'טינו (Gettyimages)

בינתיים, טוטנהאם שלו עשתה דווקא הישג גדול, כשעלתה לרבע הגמר וניצחה פעמיים את דורטמונד בשמינית הגמר. אבל פוצ'טינו מרגיש שהוא יכול לשלם את מחיר העייפות בליגה, ולכן ציין כי יבקש ממנג'ר אנגליה גארת' סאות'גייט לוותר על הארי ווינקס, דלה עלי (חזר מפציעה), אריק דייר וקיירן טריפייר לזימונים הקרובים למשחקי אנגליה בסוף החודש.

דלה עלי עשוי לחזור לראשונה לשחק מאז נפצע ב-20 בינואר נגד פולהאם. ווינקס בספק, ואריק דייר חזר לשחק נגד דורטמונד וצפוי לשחק מול הסיינטס, שיהיו ללא דני אינגס שלא התאושש עוד מהפציעה שספג. מנגד, סאות'המפטון מדורגת מקום אחד מעל הקו האדום ותילחם על חייה בליגה, בעוד טוטנהאם חוששת שמנצ'סטר יונייטד יכולה להדביק אותה במקום השלישי. פוצ'טינו, שישחק נגד קבוצתו לשעבר, אמר: "אני אוהב את הקבוצה הזאת, אבל לפעמים אתה צריך להתקדם הלאה". הסיינטס לא ניצחו בשישה משחקי הליגה האחרונים שלהם את טוטנהאם, כאשר ב-13 המשחקים האחרונים ביניהם, טוטנהאם הפסידה רק משחק אחד.

יתר המשחקים:
קריסטל פאלאס – ברייטון (14:20, שידור ישיר בספורט1)
קרדיף – ווסטהאם (16:50, חגיגה אנגלית בספורט1)
האדרספילד – בורנמות' (16:50, חגיגה אנגלית בספורט1)
לסטר – פולהאם (16:50, חגיגה אנגלית בספורט1)
ניוקאסל – אברטון (16:50, חגיגה אנגלית בספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי