סולשיאר: "שחקנים יודעים שיידרשו לעבוד קשה בעונה הבאה"

סולשיאר
סולשיאר | Gettyimages

רגע לפני המשחק נגד ארסנל, הנורבגי כבר מתכנן את העונה הבאה. "לא מקובל עליי שקבוצות בליגה ירוצו יותר מאיתנו". פוגבה יחזור להרכב, שידור ישיר ב-18:15, ספורט1

(גודל טקסט)
כאשר ז'וזה מוריניו דיבר עם עיתונאים בנובמבר הוא אמר שהוא משוכנע כי עד ינואר מנצ'סטר יונייטד תוכל לסגור פער מהמקום הרביעי ולהיאבק על הכרטיס לליגת האלופות, אבל כשהוא פוטר אחרי ההפסד לליברפול 3:1 באנפילד בדצמבר הפער היה 11 נקודות מהרביעית. מעטים האמינו שאולה גונאר סולשיאר שנכשל עם קרדיף בליגה יוכל לצמצם את הפער, אבל היום אם מנצ'סטר יונייטד תנצח את ארסנל באיתיחד (18:15, שידור ישיר בספורט1) יוכלו השדים האדומים לעלות למקום השלישי על חשבון טוטנהאם. מי היה מאמין? 

 
 

סולשיאר אמר שהוא לא יסבול שחקנים שלא יהיו מוכנים לעבוד בצורה הכי מאסיבית עבורו. הנורבגי שאמר כי תמיד החלום שלו היה לאמן את יונייטד מאז פרש ככדורגלן מהקבוצה, הדגיש גם מה הדברים החשובים עבורו וקיבל מחמאות ב"דיילי מייל" שהוא גם מצליח בכדורגל הטקטי שלו ולא רק כמוטיבייטור: "היסודות ביונייטד קיימים. אנחנו רק צריכים להוסיף כמה תוספות כמו שראינו במשחק נגד פריז סן ז'רמן. מאז שהגעתי הקבוצה רצה הכי הרבה מול פ.ס.ז'. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד חזק על הכושר הגופני ושחקנים יידעו שהם יידרשו לכך גם בעונה הבאה. השחקנים צריכים להיכנס להרגלי עבודה ולא מקובל עלי שקבוצות ירוצו יותר מאיתנו בליגה". 

 


הנורבגי מדבר כבר כמו מאמן שיודע כי הג'וב שלו סגור לעתיד. הוא ניצח את כל תשעת משחקי החוץ שלו העונה בכל המסגרות והפסיד רק משחק אחד בבית לפ.ס.ז' 2:0 . בליגה האנגלית אין לו אף הפסד. הוא תמיד יודע להוציא מהשרוול הצהרות שלאף אחד לא יכול להיות ויכוח איתן כמו: "ריאן גיגס ודיוויד בקהאם עבדו כמו משוגעים כששיחקתי איתם בקבוצה. הם אף פעם לא חיכו לכדור שיגיע אליהם והם תמיד רצו כמו משוגעים להשיג אותו. שחקנים צעירים אמרו לי 'אנחנו מרגישים כאילו זו יונייטד של הימים ההם כי אנחנו הולכים למשחקים עם ביטחון". 



Looking to make it consecutive away wins! #MUFCpic.twitter.com/A8Ziumo5Wk

— Manchester United (@ManUtd) 10 במרץ 2019


יונייטד השיגה כמה מספרים מדהימים כמו 12 משחקים ללא הפסד בליגה עם סולשיאר הריצה הכי ארוכה שלהם בפרמיירליג. מאז הגעת הנורבגי, יונייטד מדורגת ראשונה בליגה עם 32 נקודות, סיטי עם 30 וליברפול שלישית עם 23. יונייטד בפרמיירליג עם שישה ניצחונות חוץ רצופים והפעם האחרונה שהשיגו שבעה נצחונות חוץ היתה ב-1993. 
 

להרכב של יונייטד יחזור פול פוגבה שהיה מושעה מול פ.ס.ז' וגם אנדר הררה, אנטוני מרסזיאל ונמניה מאטיץ' שהיו פצועים עשויים להיות כשירים. בארסנל, שספגה הפסד מאכזב 3:1 מול ראן בשמינית גמר הליגה האירופית, לוקאס טוריירה מורחק לשלושה משחקים, אבל אלכסנדר לאקזט שנעדר מהמשחק בשל השעיה, חוזר. אם ארסנל תנצח היא תוכל לחלוף על פני יונייטד ולהעפיל למקום הרביעי. אולם, יונייטד ניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה באמירויות והדיחה את ארסנל מהגביע עם ניצחון 1:3.



מנצ'סטר יונייטד. בכושר מצוין (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי