צפו: אוהד בירמינגהאם פרץ למגרש וחבט בקפטן אסטון וילה

אלימות בכדורגל האנגלי
אלימות בכדורגל האנגלי | Gettyimages

שערוריית ענק בדרבי: כבר בדקה העשירית נכנס אוהד של המארחת לכר הדשא והכה באגרוף את ג'ק גריליש, שכבש במהלך המחצית השנייה. גארי נוויל צייץ: "להרחיק את האוהד הזה מהמגרשים לכל החיים"

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)
שערוריית ענק התרחשה היום (ראשון) בדרבי של בירמינגהאם במסגרת הצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה באנגליה. במהלך המשחק בין היריבות המושבעות והעירוניות בירמינגהאם סיטי לאסטון וילה, פרץ אוהד לכר הדשא כבר בדקה העשירית ותקף את קפטן אסטון וילה ואחד מכוכבי הליגה, ג'ק גריליש.


הדבר התרחש כאשר ג'ק גריליש היה ברחבה של ברמינגהאם, אז רץ האוהד לתוך הרחבה והכה אותו באגרוף בראשו. גריליש, קפטן אסטון וילה, שידוע כטרבל מייקר, אבל גם כאחד מהכישרונות הגדולים של הכדורגל האנגלי שהיה מבוקש בטוטנהאם בקיץ האחרון, שרד את ההתקפה בשלום וסדרנים מיהרו להעיף את האוהד מכר הדשא, אבל שחקני אסטון וילה רצו לפינת המגרש להתעמת איתו. השוטרים הוציאו את הפולש מהמגרש תוך שהוא שולח נשיקות לאהודי בירמינגהאם ביציע.


גארי נוויל צייץ שצריך להרחיק את האוהד לכל החיים מהמגרשים ואנשי תקשורת נוספים צייצו בזעם נגד פרץ האלימות החדש. ב-BBC האנגלי נכתב בזעם: "דברים כאלה לעולם לא צריכים לקרות בכדורגל". המשטרה אישרה שעצרה את הפולש והכדורגלן לא נפגע בסופו של דבר ואף העלה את קבוצתו ליתרון חוץ בדקה ה-67 .

GOOOOALLLLLL!@JackGrealish1 SCORES AT ST ANDREW'S.

His low, left-footed shot gives #AVFC the lead. Get. In!#PartOfThePridepic.twitter.com/f4Jlel8NHY

— Aston Villa (@AVFCOfficial) March 10, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי