סולשיאר: "לוולבס יש תכנית משחק ברורה, הם ניצחו את הגדולות"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר יונייטד לקראת שמינית גמר הגביע האנגלי מחר (21:45, ספורט1): "יש להם יכולת מסירות מעולה". לוקאקו בספק, פיל ג'ונס יהיה כשיר. במקביל: סיטי הבלתי ניתנת לעצירה תפגוש את סוונזי מהצ'מפיונשיפ

(גודל טקסט)
שתי המנצ'סטריות יעמדו במוקד שלושה משחקים בגביע האנגלי מחר (שבת) בשמינית גמר הגביע האנגלי. סוונזי תארח את מנצ'סטר סיטי, בעוד וולבס תארח את מנצ'סטר יונייטד.


סוונזי – מנצ'סטר סיטי (19:10, שידור ישיר בספורט1)
הסיטיזנס יגיעו לקרב בכושר הבקעה מטורף אחרי ניצחון 0:7 על שאלקה בשמינית גמר ליגת האלופות. עם עשרה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הם בלתי ניתנים לעצירה והם ינסו לעשות את הדרך לעבר תואר נוסף. סוונזי בעונה לא גדולה בצ'מפיונשיפ והיא מדורגת רק במקום ה-15 אחרי שני הפסדי ליגה רצופים.


בקבוצה הוולשית בולט שחקן הכנף המוכשר דניאל ג'יימס, שאמר בראיון ל"גארדיין": "אני יודע שאני אחד השחקנים הכי מהירים בליגה, אבל משווים אותי במהירות לקיליאן אמפבה וזו הגזמה ענקית". העברת ג'יימס מלידס ברבע האחרון בינואר תמורת 10 מיליון ליש"ט השאירה אותו מתוסכל, כיוון שהוא רצה לשחק תחת מרסלו ביילסה. לדבריו, הוא נרגש לשחק מול ראחים סטרלינג ממנצ'סטר סיטי: "אני רוצה לשחק כמוהו והוא למד המון מאז עבר מליברפול לסיטי. ברור שנגד סיטי יהיה קשה מאוד להצליח, אבל ננסה לשחק את המשחק שלנו גם אם מדובר בסיטי".


Who'd win a race between Daniel James and Kylian Mbappé?

There was no stopping the 21-year-old on his way to goal.

Incredible pace! ⚡️ pic.twitter.com/Ay2aTunUVT

— Football on BT Sport (@btsportfootball) 17 בפברואר 2019


וולבס – מנצ'סטר יונייטד (21:45, שידור ישיר בספורט1)
אחרי המהפך המטורף של מנצ'סטר יונייטד נגד פאריס סן ז'רמן, שהעלה אותה לרבע גמר ליגת האלופות, הקבוצה ספגה הפסד 2:0 מאכזב מידי ארסנל בליגה וכעת תנסה ללכת על תואר נוסף בגביע האנגלי. לאולה גונאר סולשיאר עדיין רק הפסד אחד באנגליה בכל המסגרות. רומלו לוקאקו בספק בשל פציעה ברגלו. אשלי יאנג מושעה, אבל פיל ג'ונס יהיה כשיר. חואן מאטה ואנדר הררה חזרו לאימונים ועשויים לשחק.


וולבס סיימה בתיקו 1:1 נגד מנצ'סטר יונייטד של ז'וזה מוריניו בספטמבר באולד טראפורד. סולשיאר אמר על היריבה: "בשנה שעברה הם הרשימו מאוד בצ'מפיונשיפ והיתה להם תוכנית משחק ברורה. הם גם הביאו שחקנים לא ברמה של הצ'מפיונשיפ אלא שחקנים ברמה של הפרמיירליג. היום רואים את התוצאות של העבודה שלהם בפרמיירליג כשהם מדורגים במקום השביעי בליגה. יש להם יכולת מסירות מעולה ובבית הם ניצחו את הגדולות בליגה".


סולשיאר. רק הפסד אחד באנגליה (Gettyimages)
סולשיאר. רק הפסד אחד באנגליה (Gettyimages)


זה יהיה המפגש המאה בין הקבוצות בכל המסגרות. יונייטד ניצחה 4 מ-8 מפגשים בגביע האנגלי.


במקביל במחזור ה-31 פרמיירליג 
בורנמות' – ניוקאסל (17:00)
ברנלי – לסטר (17:00)
ווסטהאם – האדרספילד (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי