צפו בתקציר: 2:2 דרמטי בדקה ה-90 בין בורנמות' לניוקאסל

מאט ריצ'י עם ג'ושוע קינג
מאט ריצ'י עם ג'ושוע קינג | Gettyimages

ג'ושוע קינג כבש צמד למארחת, אבל מאט ריצ'י הפציץ שער שוויון נהדר. צמד של צ'יצ'ריטו (84, 90) נתן לווסטהאם מהפך ו-3:4 אדיר על האדרספילד ו-10 שחקנים של לסטר ניצחו 1:2 את ברנלי

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)
במקביל למשחקי רבע גמר הגביע האנגלי שמתקיים היום, במחזור ה-31 בפרמיירליג נערכו שלושה משחקים בין קבוצות התחתית ומרכז הטבלה. ווסטהאם חזרה מפיגור 1:3 בדקה ה-75 לניצחון 3:4 על האדרספילד, לסטר כבשה בדקה ה-90 כדי לנצח בחוץ 1:2 את ברנלי וגם בבורנמות' היתה דרמה כששער בתוספת הזמן קבע 2:2 בינה לבין ניוקאסל.


בורנמות' – ניוקאסל 2:2
לשתי הקבוצות לא נותר הרבה על מה להילחם העונה, אבל זה לא אומר שהן לא יכולות לספק דרמות. סלומון רונדון העלה את האורחת ליתרון עם בעיטה חופשית נהדרת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל השנייה נפתחה עם שער שוויון בפנדל מרגלי ג'ושוע קינג. חלוץ בורנמות' השלים צמד (81) לאחר בישול נהדר של סולאנקה כדי להעלות את קבוצתו ליתרון, אבל בדקה ה-94 מאט ריצ'י הניף את הרגל וירה פצצה מהאוויר שהלכה ישר לרשת העליונה וקבעה 2:2 נהדר.


ברנלי – לסטר 2:1
לסטר נותרה ב-10 שחקנים כבר מהדקה הרביעית, כשהארי מגווייר ספג כרטיס אדום בגלל עבירה מכוערת, אבל זה לא מנע ממנה לשלוט בכל חלקי המגרש נגד היריבה מהתחתית. ג'יימס מדיסון ביצע שלמות בעיטה חופשית נהדרת (33) כדי להעלות את האורחים ליתרון, אבל עוד לפני סוף המחצית דווייט מק'ניל השווה בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה. לסטר לא התרגשה וניסתה לחזור למשחק, אבל רק בדקה ה-90 הצליחה להשיג את שלוש הנקודות כשווס מורגן, שנכנס בגלל האדום של מגווייר, התרומם נהדר לכדור גובה ונגח פנימה את שער הניצחון.


What. A. Win. #BurLeipic.twitter.com/X5nt04HmvQ

— Leicester City (@LCFC) March 16, 2019


ווסטהאם – האדרספילד 3:4
איזה משחק קיבלנו ב"לונדון סטאדיום". מארק נובל פתח את החגיגה עם פנדל בדקה ה-15 שהעלה את ווסטהאם ל-0:1, אבל תוך שתי דקות ז'וניניו באקונה השווה בנגיחה מקרן ובדקה ה-30 האדרספילד השלימה מהפך משער של קרלן אחרן גרנט לאחר בלבול בהגנה המקומית.


גרנט קירב את נועלת לטבלה לניצחון עם שער נוסף בבעיטה אדירה בדקה ה-65, אבל הפטישים לא נכנעו ואנג'לו אוגבונה צימק (75) כדי לתת להם מעט תקווה. מי שניצל את התקווה הזאת הוא צ'יצ'ריטו, שכבש פעמיים בדקות הסיום (84, 91) בשתי נגיחות יפהפיות והעניק את הניצחון למארחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי